lost

6 October 2011 § 7 Comments

te-am găsit într-un lan de grâu…te-am urmărit vreo 5 minute pînă nu mi-ai auzit inima amorţind.
te-ai făcut că nu ştii că sunt acolo, însă s-a schimbat atitudinea cea relaxată de mai înainte. ai devenit serios şi hazliu, pentru că oricare vrea să impresioneze o fată, mie îmi pare hazliu.

mi-ai spus că mă aştepţi de mult timp, nu te-am crezut, nerealizînd cît de mult îmi lipseşti şi tu mie.

sper să avem copii făcuţi în acelaşi lan de grîu, ce aceleaşi spice în păr şi cu aceeaşi relaxare de existenţă comună. absurd, dar sper.

încă mai simt în aer miros de iarbă cosită, încă mai am pe umăr sărutul tău discret, iar în minte îmi mai joacă ochii tăi care fug după litera din carte.

 

§ 7 Responses to lost

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading lost at Margantzovka's Blog.

meta

