fii confortabilă, te iubesc.

11 October 2011 § 2 Comments

mă cuprind convulsiile fizice şi psihice pe care mi le provoacă lipsa ta. lipsa asta a ta nesuferită şi fără sfîrşit.

îmi plăcea să dorm sub muzica degetelor tale. nu ştiu cum te trezeai, cum făceai, dar în fiecare dimineaţă adormeam sub pian şi deschideam ochii sub aceleaşi imagini sonore. te plimbai cu degetele lungi, frumoase, scheletice poate, pe clape, în timp ce îţi trăgeai mai sus ciorapul. şi ciorapul mereu mergea în jos, atîngîndu-ţi cele mai firave linii ale gleznei. nu ştiu cum făceai dar mereu te găseam la pian, simţeai că mă trezesc şi alergai să mă deştepţi cu cele mai dulci melodii şi splendide unduiri ale corpului. îmi plăcea să te văd doar în ciorapi şi în…în piele.

îmi plăceau sprîncenele tale groase şi unghiile cu lacul negru ros. mă uit acum în amintiri şi cît de prost eram că priveam pe geam sau în pod, în timp ce erai lîngă mine, în timp ce respirai lîngă urechea mea. cît aş da să-ţi mai văd ochii care-şi ridică privirea şi să simt buzele tale crăpate în palmă. Doamne, cît de bine mă simt că-ţi mai pot auzi glasul la televizor, îţi mai pot adulmeca mirosul din florile de liliac.

cînd voi creşte mare, promit să avem o odaie a noastră. o odaie albă, cu un pat mare, un pian şi multe cărţi pe jos, în italiană.
nu ştiu cît va mai dura nebunia asta, dar ştiu că o voi ţine minte pentru totdeauna.

nu ştiu cum poate să încapă atîta ceai în tine, peste tot doar căni şi coji de lamîie. eşti unica persoană, pe care o ştiu, căreia îi place lamîia.

mă duc să strîng de prin cameră, să vii să fie doar patul alb şi pianul. cred că suntem îndeajuns de mari să mut masa ceea, de care nu ne folosim. mîine mă duc să-ţi rup liliac, chiar dacă-i iarnă. nu contează că nu-ţi voi aduce flori, principalul să-ţi spun că am fost după liliac.

vii, mă duc să-ţi fac un ceai. eşti obosită, asta înseamnă că azi vom vorbi italiana şi vom număra firele de praf.

§ 2 Responses to fii confortabilă, te iubesc.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading fii confortabilă, te iubesc. at Margantzovka's Blog.

meta

