la un an de bloggereală.

14 October 2011 § 12 Comments

are un an! are un an şi multe multe cuvinte, cam 300 de postări şi cam 23.000 de vizualizări.

blogu’ meu are un an. datorită lui am cunoscut cîteva persoane, fie real fie virtual. datorită lui pot mai frumos să mă exprim, chiar dacă trebuie de făcut un text critico-literar eu fac eseu, şi profesoara nu-mi pune notă rea, pentru că-i plac eseurile mele şi mă întreabă “asta tu, singurică?” şi eu zic da :P…

voi precis nu mă cunoaşteţi de un an, aşa cam de prin iarnă, primăvară, pentru că de la început postam bred. aveţi posibilitatea să vedeţi ce şi cum ducîndu-vă la arhive şi alegîndu-vă o lună, aşa mai veche))
La multe postări şi vizualizări şi comentarii, drag blog!!

aa, da şi la mulţi ani Chişinău!

p.s. un foc de artificiu, vă rog…în cinstea blogului meu!

§ 12 Responses to la un an de bloggereală.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading la un an de bloggereală. at Margantzovka's Blog.

meta

