OAMENI.

25 October 2011 § 1 Comment

Atât de bine să lucrezi într-un mediu prietenos şi atât de stresant să te afli alături de persoane care te irită prin felul lor de a fi.

Şi alături de persoane super enervante, super deştepte.

OM:-bine că tu poţi povesti şi eşti aşa de deşteaptă.

EU:-multumesc, ştiu că e bine.

EU:-dacă ai ceva să-mi zici, spune-mi în faţă şi nu cu mesaje cifrate.

OM:-eu am să fac aşa cum vreau.

SFAT pentru oameni: când vreţi să fiţi super amuzanţi şi inteligenţi şi sarcastici…persoana nu trebuie să realizeze sensul mesajului, nu trebuie să înţeleagă ce ai avut în vedere. Cînd zici : bine că eşti aşa de deşteaptă, asta nu înseamnă că m-ai obijduit sau m-ai emoţionat cumva.
Mai ai de învăţat în ale sarcasmului şi ironiei ascunse.
p.s. citeşte o carte.

 

§ One Response to OAMENI.

  • Trudi says:

    o da, știu ce-i asta, e o atare ființă printre noi (colegele de facultate, moldoveanca) care nu știu cum dracu’ se străduie ea, dar scoate din sărite pe toți și mereu cu vorbe de genu’, cred că e mai grav la ea: eu știu că voi mă evitați, eu știu că voi nu mă vreți, dar eu așa sunt și eu țin la voi. Apoi, bârfește, o întîlnesc, îi zic calm sau mai degrabă o întreb ce are cu mine și exact în secunda următoare se transformă: nu, cine? eu? doamne ferește, omg, cum poți să fii așa, nu pot să-mi explic, dar poate până la bătrânețe înțeleg.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading OAMENI. at Margantzovka's Blog.

meta

