Pentru notiţe!

3 November 2011 § 4 Comments

eu nu citesc bloggeri care au cîte un post pe fiecare pagină.

eu nu citesc bloggeri care au pagina prea încărcată cu link-uri si alte figniuşti. poate cuiva îi pare pagina mea încărcată sau prea simplă…mie tot îmi pare prea de tot colorată.

eu nu citesc bloggeri care scriu despre politică, deoarece …. nu e domeniul care mă interesează şi dacă mă interesează ceva ştiu unde să caut şi nu-mi va lua mult timp să mă informez. dacă spui că nu mă interesează ce se întîmplă în ţară, atunci îţi zic că analizez statul din partea economică şi nu de cîţi miniştri sunt în stat şi care-s. eu am părerile mele despre politica din rm şi ele cam încep a se modifica, pentru că hibernarea ăştilor de sus mă exasperează. eu cred că Filat îi comunist, asta e tot ce vă pot spune. nu vă pot demonstra sau argumenta ideea mea, pentru că asta e ce simt intuitiv.

eu încerc să citesc bloggeri care scriu ceva din suflet…însă nu pe toţi…din blogroll-ul meu îs vreo 3 favorţi, favorite mai bine zis…şi citesc bloguri în care se fac critice şi analize cu idei tangeţiale gîndirii mele.

nu citesc blogguri de frumuseţe, rar cînd mai dau de un articol de tips-uri pentru îngrijire cu ceva nou…pentru că în viaţa mea atîtea reviste Liza rusească şi Cosmopolitan românesc am citit că nu mai găsesc nimic nou.

eu nu citesc bloggeri care au luat ceva de la mine (text, set de imagini) şi nu au menţionat sursa. mai înţeleg poate iai o poză şi nu spui că ai luato de la mine…pentru că e normal…dar cînd iai textul scris de mine sau un set de imagini pe care eu le-am ales din net…şi tu numai le copiezi la tine cu aceeaşi consecutivitate şi nu scrii nimic, atunci scuze…dar nu cred că te voi mai citi. eu mereu menţionez sursa dacă e luat de la bloggeri, pentru că e ce ţine de respect. da şi făceţi link la blog, la articol…nu scrieţi Margantzovka cu litere mici şi cu vreo 3 greşeli şi fără link spre blog, pentru că nu toţi ştiu de mine…şi azi am un click de la tine tu mîine de la mine. (cuvîntul “eu” e folosit des în ultimul aliniat, dar nu sunt egoistă)

întrebare: puteţi citi ce scriu cînd nu folosesc majuscule?

§ 4 Responses to Pentru notiţe!

  • Trudi says:

    Ești rea azi 😉 și punct.

  • shockchat says:

    sigur ca am putut cite cea ce ai scris…chiar si fara majuscule…nustiu daca as putea zice ca esti rea…caci felul acesta de a te exprima…nustiu poate un pic mai crud…il ai in singe de cind te stiu…iar daca sa ma refer anume la articol cred ca cei ce unt interesati de notite vor citi si poate vor intelege sensul literelor fie chiar si nemajuscule 🙂

  • Ella says:

    hey fata esti tare buna astazi si punctum 😀 (sper sa citesti cu accent pe “u”). Buna in sens de foarte tare. Mi-a placut extrem. Eu am observat ca citim cam aceleasi bloguri, dar iaca acum descopar ca nu-i citim tot pe aceiasi 😀

    cat despre masuscule…eiii sa avem ce citi ca ne descurcam noi 😀

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Pentru notiţe! at Margantzovka's Blog.

meta

