Program: “dragoste”

14 November 2011 § 7 Comments

Dragostea nu are limite. Nu are limite de emoţii şi trăiri, chiar dacă are unele limite de vîrstă şi circumstanţe. Mă poţi numi o persoană total neromantică dacă-ţi zic că nu cred în dragoste la distanţă şi dragoste între persoane între care există o diferenţă de 10 ani. Poate mă voi schimba în această privinţă, cum mi-am schimbat ideea de dragoste la prima vedere, citind cîteva cărţi, care au avut puterea de a mă convinge. Ceea ce se numeşte dragoste la distanţă eu numesc deprindere, iar dragoste între persoane din generaţii total diferite se numeşte prietenie sufletească sau suflete pereche.

Dragostea este ceea ce apare pe neprins de veste şi rămâne în inimă pentru toată viaţa. Nu cred că doar o dată în viaţă te poţi îndrăgosti cu adevărat. Poţi avea o mare iubire, dacă rămîi în punctul de plecare a trenului. Poţi avea atîtea iubiri cîte îţi rezervă viaţa şi soarta.

Eu am fost îndrăgostită şi nu cred că nu voi mai putea iubi, pentru că am lăsat trecutul. Aceea s-a numit dragoste, pentru că am suferit ani la rînd, doar petrecînd cîteva zile împreună. Nu s-a numit deprindere, pentru că chiar nu m-am deprins cu persoana alături. Nu s-a numit dragoste la prima vedere, pentru că atunci nu credeam în dragoste la prima vedere, aşă că nu putea să mi se întîmple. S-a numit o dragoste nebună, pentru care am luptat şi pe care nu am cîştigat-o. Mi-a rămas undeva în suflet şi iaca aş putea să spun şi eu că-l numea Cristi şi mai mult nimic, pentru că mi-au trebuit 2 ani să-l şterg definitiv din minte, stomac, inimă…din viată. Va rămîne doar o amintire frumoasă, nebună, de-o vară.

De atunci nu m-am îndrăgostit niciodată, pentru că m-am programat pur şi simplu să nu mă mai îndrăgostesc. Şi asta e posibil, la mine a mers. Poate cuiva nu i-a plăcut cum m-am comportat cu el, poate nu i-a plăcut că nu i-am răspuns, dar nu am făcut nimic cu rău. Pur şi simplu nu am ştiut cum să fac şi de ce aş face-o.

Eu sunt o persoană cu imunitet la relaţii pentru că nu am avut relaţii după relaţii, iar celea care au fost au fost total neserioase, pentru că nu-mi permiteam să mă îndrăgostesc, ca să mai sufăr încă un an după. Am citit la Mihaela cum că “nu e bine să zbori, pentru că doare atunci când cazi “, însă cît de mult te trezeşte la viaţă acea dragoste în care te dăruieşti total, fără regrete, fără să te mai gîndeşti şi fără să te mai programezi către dragoste sau invers.

Pentru 20 de zile de zbor, poţi să stai la pămînt şi doi ani.

“Și cât de mult îmi pare rău
       Că nu mai sufăr încă!”  

Mihai Eminescu

p.s. poţi fi numită şi cu*vă, dacă nu te interesează ce cred alţii despre tine, atîta timp cît eşti alături de un el, cu care poţi fi şi fecioară şi cu*vă.

§ 7 Responses to Program: “dragoste”

  • blablabloging says:

    E o poveste aproape similara cu a mea….
    ah aventurile astea varatice…((

    • Margantzovka says:

      de ce aşa trist?
      cu anii mie îmi apare doar zîmbete şi poate lacrimi de cît de fericită poţi fi, fără să conştientizezi atunci la moment.

      • blablabloging says:

        naivitate + lipsa de experienta si + dragoste multa = nu duce la nimic bun.
        la mine a fost ceva mai diferit, vreo 4 veri de chin si vreo 2 dupa, de reabilitare…
        acum sunt mai precauta,e adevarat, dar cred ca nu merita (vorba ceea) sa urasti toti trandafirii doar pentru ca te-ai intepat in unul.

  • Peace Girl☮ says:

    aww, this love is bitch!
    Mi-a plăcut : Pentru 20 de zile de zbor, poţi să stai la pămînt şi doi ani.!
    Dupa ce ti se taie inima, nici nu stiu daca inima sau si celelalte organe,pai dupa “ani” intelegi ca totul a avut un rost.Nu’ş la mine aşa a fost.Dacă la tine au fost 20 de zile şi apoi 2 ani, păi la mine au fost exact 4 luni,exact,chiar fix şi apoi 2 ani.
    Păi acum privesc la acei 2 ani şi le fac cu mînă zîmbind.
    Am aşa slabe şanse pentru o iubire, de aia de care vreau eu.Păi după atîţia ani, chiar ai voie să fii pretenţioasă!

  • Toff says:

    ohh.mi-a atins sufletul postarea asta..
    ;x

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Program: “dragoste” at Margantzovka's Blog.

meta

