ciclu continuu

22 November 2011 § Leave a comment

cea mai dulce minciună este atunci cînd îmi spui că mă iubeşti.

te-aş arunca într-o barcă cu petale de flori roze şi ţi-aş da drumul pe mare, să pleci departe…să pleci, să nu mă ai alături şi să-mi simţi lipsa şi mirosul.

te-aş lua de mîna şi aş intra cu tine în cea mai neagră pădure, pentru a-mi vedea doar conturul, umbra…pentru a mă căuta cu mîînile întinse. te-aş striga cum doar eu te strig şi aş fugi în direcţia opusă. şi vei fugi după mine, pentru că mă vei vedea luminoasă şi frumoasă de dragostea pe care o am, îmi vei auzi fiecare bătaie a inimii şi îmi vei gusta fiecare expirare.

aş privi cu tine apusul de soare, de pe un munte de zăpadă şi te-aş încălzi cu o singură privire şi cu o singură atingere.

poate te voi vedea chiar şi într-un vis, un vis lung, de viitor. aş scrie o carte doar despre frumuseţea unui bărbat, care-şi amăgeşte victima cum că o iubeşte, cum că o aşteaptă, cum că o ştie.

şi nu vei putea scăpa de mine cu una cu două, pentru că fiecare mare îţi miroase a mine, fiecare petală roză îţi aduce aminte de vîrfurile degetelor mele, fiecare fată îţi pare o copie nereuşită a mea.

şi cînd te vei reîndrăgosti să ştii că va fi doar o elevă a mea. cea mai bună. care poate chiar şi-a întrecut învăţătoarea.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading ciclu continuu at Margantzovka's Blog.

meta

