Destin

26 November 2011 § 6 Comments

Pentru că demult îmi doream să scriu pe acest subiect şi să-mi expun viziunea mea asupra credinţei în destin sau poate necredinţa, vedeţi în continuare care e, am să încerc să-mi materializez cumva convingerile…

Eu cred că totul ce se face se face spre bine şi fiecare persoană pe care o întîlneşti are o influenţă asupra vieţei tale şi fiecare trăire te marchează cumva, fie negativ, fie pozitiv…îţi aduce unele noi experienţe şi noi viziuni asupra vieţei.

Sunt adepta, dacă se poate aşa de zis, părerii că suntem aici pentru că trebuie să fim aici, pentru a influenţa viaţa cuiva, pentru a scrie cartea care va însemna ceva pentru cineva şi pentru a ne trăi viaţa, de ce nu?…

Deci, eu cred în destin, cred în Cineva care mi-a scris pagina povestei mele cu mult înainte ca eu să exist în planurile părinţilor mei. Cred că viaţa este întocmai cum ne-a fost dat să fie. Ne-am născut cu un chip desenat demult, cu o viaţă planificată şi cu sufletul liber de a recunoaşte sau nu ceea prin ce ne este dat să trecem. Ştiu că tu nu gîndeşti la fel, ştiu că tu eşti acel care-şi face drumul singur în viaţă, care-şi modifică singur viitorul şi acel care nu înţelege cum eu pot să cred că totul ce îmi e dat să fac cîndva a fost stabilit. Ştiu că tu eşti acel care crede că poţi deveni cine doreşti doar începînd de mîine să facă ceva productiv, este acel care îşi poate tăia părul azi pentru a-mi demostra că tu poţi face orice şi totul depinde doar de tine, şi nu ţi-a crescut Cineva părul pentru ca tu să ţi-l tai într-o bună zi demonstrînd cuiva ceva. Însă eu nu te cred, pur şi simplu nu cred. Nu am fost crescută într-o familie care să-mi impune credinţe religioase sau nu am învăţat într-o şcoală unde să se respecte anumite dogme străvechi. Nu, am fost crescută într-o familie liberă, care niciodată nu m-a impus să cred în Dumnezeu, nu am fost îndrumată să citesc cărţi despre soartă sau nu mai ştiu eu ce. Totul ce cred acum s-a creat din întrebările mele continue, din căutările şi interesele mele care nu au nimic de-a face cu religia, astrologia…

Sunt om ca şi tine, care se bucură de muzică bună, de artificii, de ciocolată, de îmbrăţişări şi care pe lîngă acestea crede în soartă, crede că totul ce se face a trebuit să se facă, care crede că dacă mîine va începe o viaţă total diferită de cea pe care o are azi şi va face lucrul pe care niciodată nu l-a făcut, este pentru că aşa trebuie să fie şi nu va fi făcut pentru a demostra că viaţa poate lua o întorsătură nouă, la voia ta. Adică orice ai face, este pentru că aşa ţi-a fost scris să faci.

Am citit pe bloguri şi am văzut că credeţi, ca majoritatea, că destinul nu este şi viaţa ţi-o faci singur…sper să nu vi se schimbe părerea despre mine după postul dat, pentru că aşa sunt eu, poate cîndva nu voi crede în ceea ce scriu acum, poate.

§ 6 Responses to Destin

  • shockchat says:

    cred ca Cineva acolo sus ne vegheaza si ca El a pus totul la cale de mult timp in urma…dar cred ca poti schimba unele lucruri daca vreai asta indeajuns de tare…sau poti face ca desi situatia sa nu se schimbe radical dar unele lucruri marunte sa fie diferite…adika ceva de genu cind planifici ceva dar iese cu totul invers…:)

  • Margantzovka says:

    adică orice schimbare care crezi că o faci împotriva destinului, a trebuit sa fie facută, pentru că aşa a fost scris…)))cam greu să mă înţelegi…

  • blablabloging says:

    si eu cred in destin…si intotdeauna am convingerea ca “nimic nu este intimplator”…

  • Daniel says:

    “Just suppose that the shaping and moulding of destiny is in fact your destiny” (My sassy girl – the movie).

  • Strainul says:

    Destinul e ceva ce ne influenteaza viata, chiar daca unii refuza sa creada.
    Noi putem schimba doar mijloacele prin care facem tot ceea ce suntem sortiti..
    Am si dezbatut odata chestia cu responsabilitatea faptelor pe care o au oamenii .. De ce sa platim ceea ce ne fusese scris cu mult inainte sa ne nastem?
    Asemeni filmului “If only”, cred ca ajungem la acelasi rezultat oricat de mult incercam sa-l schimbam.
    Cei ce spun ca destinul ti-l faci singur ori neaga, ori nu au observat, dar eu cel putin, cand am tras linie si am adunat ..am ajuns la concluzia ca nimic nu e intamplator iar anumite lucruri care par acum fara sens si care ne-au luat prin surprindere vor capata unul la momentul potrivit.
    De noi depinde multe lucruri, dar destul de putine dintre cele care conteaza.
    Cei mai “batrani” ( nu neaparat ca varsta) s-au confruntat cu asta..

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Destin at Margantzovka's Blog.

meta

