only2…

5 December 2011 § Leave a comment

aaaa şi ce interesant era să ma uit cu tine la stele…şi eu să te întreb la ce stea te uiţi şi tu mereu să-mi araţi steaua la care şi eu mă uitam…

ştii ce frumos mirosea camera ta? mereu făceai cafea şi curăţai portocale cînd veneam la tine…pentru ca acum să beau cafea şi să te simt aproape.

şi ştii cît de mult nu puteam suporta cînd îmi luai rujul şi-mi vopseai buzele iar apoi mă sărutai pîna rămîneam cu toată faţa roşie de ruj şi semne de pupăciuni.

ieri mi s-a stricat unicul cadou de la tine, ceasul…să aibă vreo semnificaţie? să însemne oare că-mi vei fi mereu alături ori să fie un semn că timpul nostru a luat sfîrşit.

şi rîdeam mereu cînd veneai şi eu aveam pe masă reviste de modă…pentru că ştiam ce vrei să spui “-ai să ai cancer la creier”, le ascundeam repede şi mă cufundam în lumea fără reviste de modă şi păr pieptănat frumos.

oricum voi avea cancer la creier, scriu prea des despre tine.

 

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading only2… at Margantzovka's Blog.

meta

