bred de anu’ nou

29 December 2011 § 10 Comments

eu vabşe afighesc şi za bred îi afară…niş iarnă, niş zăpadă, niş brad în casă…niş zăpadă(2) şi dacă nu-i zăpadă eu nu port căciulă şi eu dacă nu port căciulă mama ţipă şi dacă mama ţipă asta însamnă că a să mă enerveze toată ziua, a să mă pupe cînd citesc, sau a să înceapă să mă întrebe despre “meniu de anu nou” cînd eu ascult un cîntec tare clasnîi şi să mă întrebe dacă asta-i cristina aguilera, că e damu o cunoaşte după glas şi să mă roaje să-i pun cîntecul ei preferat să-l asculte, şi eu să zic că greu îl găsesc şi îi tîrziu şi noapte bună mama.

şi iaca stai aşa şi te gîndeşti şi de bine era cînd erai copchil, cînd era zăpadă şi pridumăiei dansuri cît aşteptai rutiera ca să nu îngheţi.

azi număram cîte persoane şi care să felicit de anu nou şi ce să fac dimineaţa de 1 ianuarie, şi să citesc, în şi pijamă să mă culc…

şi nu că aş asculta eu pussycat dolls, da ni-o venit nostalgia şi mă uit la video clipuri şi … vrau să şiu nicole scherzinger şi dam mă gîndesc şi exerciţii să fac după anu nou, logic, ca dau jios nutella:DDD

nu că aş şi eu mare tusovşiţă da nu vreau anu nou acasă, breeeed, să stai la masă cu mobu în mînă şi cu alta mîna pe tastatură… vreau undeva, n-are importanţă unde, numai să fie băieţi şi fete şi olivie şi jiocuri şi masline şi şampanie, eu nu ştiu cine mai iubeşte şampania ca mine, că tăţi cînd aud şampanie “FUUUU”…da eu vreau ca tăţi oamenii care eu îi ştiu să n-aibă pereche, să n-aibă planuri în doi sau în patru, că eu cam fără drug, neoficial, n-am planuri de anu nou.

pleacă 2011 şi vine 2012, lol, prosta nu ştiem cum să încep propoziţia, şi a să trebuiască de cautat calendare cu noul an ca să le am la îndemîna, la mine mobu e pierdut pastaiana, şi măcar să ştiu şi zi îi. anu ista am fost ff levaia, adică eu am fost levaia nu anu, anu normal, se putea şi mai bine dar nu mă jălui cam deloc. anu ista s-o început ff jestoca, eu ni-am rupt mîna şi n-am fost unde am vrut să mă duc şi n-am văzut nişte oameni, care am ţinut să-i văd şi am sărbătorit 8 martie, numai eu ştiu cum :DDD, ca nişiodată, singură acasă, fără să mă felicite bîvşii :DDD…da în general o fost un an bun, cu reuşite, cu călătorii, cu oameni noi, cu de toate. numai eu am fost ră şi invidioasă şi zacalibitoare, de asta cred ca şi am 9 la teză la limbă, lol.

de la 2012 vreu ff puţine, să fiu mai organizată, mai străduitoare, mai puţin lenoasă şi să nu-mi mai rup mîna sau altceva. şi vreu liubovi, cacbî. cînd îi vezi pe alţii cum s fîstişesc, şi flirtuiesc şi tipa numai druji, vrei să-i apuşi de cap, ca pe păpuşi şi să-i apropii şi pupaţăvăodată.

p.s. eu nu-s bată!

 

 

 

§ 10 Responses to bred de anu’ nou

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading bred de anu’ nou at Margantzovka's Blog.

meta

