it’s gonna be magically

19 January 2012 § 2 Comments

m-aş pierde cu tine pe vreo stradă lăturalnică dintr-un oraş mare, legendar. m-aş pierde cu tine, în nopţi proaspete de vară, pe vreo stradă întunecată din Paris ori New York ori Veneţia ori Atena ori Praga.

şi eu aş fi îmbracată într-o bluză neagră, transparentă, cu toţi nasturii încheiaţi (pentru că sunt obsedată de cămeşi cu toţi nasturii încheiaţi) şi nişte blugi simpli şi nişte balerini. iar tu, ca de obicei să-mi fii într-un tricou alb, simplu.

şi nu ştiu, să ne purtăm ca fantomele, să fugim, să ne ascundem, să rîdem cu glas tare şi să vorbim în şoaptă. pentru că oricum, nouă ne e deajuns cîteva nopţi într-un oraş frumos…ce ne pasă dacă oraşul are sau nu nevoie de noi.

ştii care-i diferenţa între noi şi ei? ei ne văd şi noi nu. ei se uită, gîndesc, noi nu.

şi poate ţi-oi interzice să mi te mai uiţi în ochi şi-ţi voi permite să mă priveşti în suflet, pentru că eu de la un timp mă uit la tine în ochi şi văd ce demult n-am mai văzut. şi atunci cînd nu v-om mai vrea să rîdem sau să fugim să intrăm într-o bibliotecă naţională sau muzeu.

a da, welcome to my dream.

§ 2 Responses to it’s gonna be magically

  • Diva says:

    …..”ştii care-i diferenţa între noi şi ei? ei ne văd şi noi nu. ei se uită, gîndesc, noi nu.”……voi sunteți îndrăgostiți, ei nu….ahh, ce frumos! tocmai mie mi-a apărut un surîs și fluturași citind acest post…vreau și eu!!! 🙂

  • blablabloging says:

    super magie… ❤

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading it’s gonna be magically at Margantzovka's Blog.

meta

