Geta, molodeţ!

21 January 2012 § 12 Comments

hai că eu am rămas indignată de comentariile de pe Pro tv, la reportajul despre Geta Burlacu, cu noua ei siluetă şi pur şi simplu nu m-am putut abţine să nu scriu ceva, măcar ceva

Eu cred ca oamenii s-au schimbat radical, în ultimii ani, pentru că umanismul nu mai e considerată valoare şi ceva de prezentat, umanismul a devenit un simplu cuvînt, care nu înseamnă mult în viaţa noastră. Ştiţi, cu toţii sîntem umani cînd criticăm vreo crimă sau vreo atitudine neîndreptăţită, însă nu cu toţii putem să fim oameni cînd vorbim despre alţi oameni, care nu săvîrşesc violuri şi sentinţe ridicole, care pur şi simplu au nevoie de fericire.

Nu vreau să vorbesc despre Geta, ci vreau să mă refer la toate femeile, pentru că toate nu ne simţim bine cu greutatea noastră şi ff puţine se regăsesc şi se simt încrezute cu kg în minus sau plus. Este uşor de zis la ce mai ai de lucrat, la ce mai ai de ascuns însă să nu-ţi uiţi de nasul tău. Dacă tu ai 40 de kg şi te simţi ok să nu mănînci normal, mă refer la fetele care slăbesc drastic, atunci proastă să fii să critici femeia de 70 kg, care pur şi simplu se iubeşte şi se simte DIVĂ cu aceste 70 de kg ale sale, iar tu poţi mînca iarbă şi în continuare, pentru că nu picioarele subţiri o fac pe femeie atrăgătoare, ci atitudinea. Posibil nu trebuia această fotosesie super intimă, dar cred că s-a aşteptat la păreri DEBILE şi şi-a asumat riscul.

Eu nu condamn femeile frumoase, nu condamn dorinţele voastre de a slăbi, dar e cu mult mai plăcut să te uiţi la Geta decît să-i vezi fiecare osişor Angelinei Jolie. Poate aici nesimpatia mea faţă de Anjela intervine, dar Geta, nu e vina ta că trăieşti între aşa oameni.

ProTV ar trebui să mai dificulteze scrierea comentariilor pe site, pentru că mulţi au internet şi puţini înţelegere.

§ 12 Responses to Geta, molodeţ!

  • Iuliana says:

    Chiar cu citeva minute in urma am vazut si eu pictorialul sexy al Getei. Hmm… cred ca-i strict treaba ei cu viata ei si cu kilogramele ei!
    Insa faza cu “Angela” Jolie mi-a placut :D:))

  • Iuliana says:

    a, sory “Anjela”!!!

  • nullstring says:

    Eu rar dau scroll sa văd comentariile pe site-uri de știri moldovenești, însă când dau – imediat închid pagina.
    Personal îmi plac fetele slabe, la care poți să vezi osișoarele așa cum le descrii tu 🙂

    • Margantzovka says:

      bine, şi mie îmi place mult fetele cu picioare suple, cu mîini tonifiate şi abdomenul plat, însă dacă n-are ondulaţii (mari, cum mie îmi pare frumos) acolo unde trebuie, atunci nu cred ca e femie, în continuare.
      am un fel de admiraţie faţă de femeile normale, care pentru societate sunt anormale şi plinuţe, care se primesc aşa cum sunt şi se iubesc mai mult cu forme.
      şi eu cam niciodata nu mă uit la comentariile de pe protv, pentru că 90% sunt debile.

  • modniza says:

    foarte frumos ai scris,bravo! te pup

  • ovi says:

    cine este geta burlacu?

  • I. says:

    Comentariile de pe protv sucks intodeauna,adica acei care se “incordeaza” sa comenteze. Recent am descoperit o cunoscuta printre comentatori.Deja am si portetul tutror comentatorilor(facut prin internediul lor). Da,nu sunt deloc trasi prin inel,ba mai mult,nici mustatile nu si le zmulg si se epileaza vara cand poarta “miniiubca” doar pana la genunchi…si …vabshe-s de la Italia!si indeobshte moldovencele-s proaste ,si-s curve ,si-s cele mai frumoase din galaxie!MTHFCK!

  • femeile frumoase sunt cele care au incredere. exista femei cu metabolism rapid si sunt slabe involuntar, exista femei ce se tin in forma, exista femei mai voluptoase. trebuie sa ne invatam sa iubim toate figurile, pentru ca femeia poate fi frumoasa oricum.

  • Idrille says:

    nici eu n-o diger prea bine pe doamna anjela. :)) pacat doar ca are trasaturi frumoasa. dar cam osoase totusi..:))

  • Ella says:

    ff bun articol si sanatoasa privire asupra realitatii, iar ultima remarca m-a omorat )) Il iau ca citat :d

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Geta, molodeţ! at Margantzovka's Blog.

meta

