baldwin negru şi vin roşu.

3 February 2012 § Leave a comment

în seara asta de sîmbătă m-aş simţi minunat cu un pian baldwin negru, vechi, cu două pahare de vin roşu şi o lună mare şi curată pe negrul cerului…şi poate în seara asta de sîmbătă, seara asta debilă, departe de tine…m-aş simţi împlinită sufleteşte…m-aş emoţiona de fiecare sunet a clapelor şi m-aş înfrupta cu cîte o înghiţitură ameţitoare de vin roşu.

cred că nu am nevoie de nici lumină, de nici căldură…pentru că muzica oricum, sună mai frumos în întuneric, iar nebunul roşu din pahar m-ar face caldă şi veselă într-o clipă.

şi cînd m-aş sătura de baldwin-ul meu preferat, aş ieşi în frig, afară… să visez la lună şi să caut dorinţe pe cer, de pe balcon, desculţă…şi cred că-mi voi fuma ţigara cu mentă, pentru că oricum nu m-aş abţine să nu mai fumez, unu- mă visez nopţile fumînd, doi- nu mă vei putea opri…

şi ştiu că mai am cîteva nopţi cînd îmi vei fi departe trupeşte, dar nu cred ca mă pot băga în pat, în patul nostru…chiar dacă mă cheamă, şi ştiu că-mi va fi bine, nu-l folosesc, dorm la o prietenă…pentru că în patul cela rece mă înfierbîntez deodată, în el mă ai continuu, cum nici în vis nu m-ai avut…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading baldwin negru şi vin roşu. at Margantzovka's Blog.

meta

