it makes me going down, to pray for you.

4 February 2012 § Leave a comment

Este de păcat să treci pe lîngă chipul tău şi să nu te uiţi în ochi, să nu întorci capul sau măcar să apară acolo ceva, un gîndişor frumos.

Este de păcat totuşi, să te uiţi în ochii tăi.

Este un hoţ adevărat, iar pe lîngă asta mai e şi un hoţ de vieţi, de prezent pentru fetele care l-au vazut măcar odată, care s-au lăsat vreodata sărutate cu ochii închişi şi cu gura mică, tremurînd de dorinţă şi aşteptare.

Şi totuşi, am să cad aici lîngă tine, în rochia mea  roşie şi am să mă rog cu tine toată noaptea şi poate am să mă fac că nu te văd plecînd de lîngă mine, la o bucată de noapte şi lasîndu-mă singură, în frig, în genunchi şi cu capul plecat.

Şi dimineaţă voi pleca, sărutată de tine pe frunte, ca mulţumire pentru o noapte în genunchi, iar pe fereastra îngheţată din transport îţi voi contura ochii şi buzele şi mîinile, care în noaptea trecută au mîngîiat prea multe feţi de fete albe şi cu părul lung.

My old man is a bad man

But I can’t deny the way he holds my hand

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading it makes me going down, to pray for you. at Margantzovka's Blog.

meta

