It’s a love story for the new age/ For the six page!

11 February 2012 § 7 Comments

– De ce Lana?

-Pentru că cîntă despre viaţa pe care întotdeauna mi-am dorit-o, undeva adînc în suflet.

-Ce fel de viaţă? chiar nu înţeleg ce vrei să zici…

-Am vrut mereu să fiu în drum, să nimeresc în diverse perepeţii, să mă îndrăgostesc de cine nu trebuie, să-mi iubesc prietenii nebuni, cu care aş putea fugi pînă la capătul lumii…

-Ai viaţa perfectă, eşti frumoasă, înveţi bine, te întîlneşti cu cei mai simpatici băieţi, ai prietene care te adoră, pe care şi tu le adori, chiar nu înţeleg…

-Şi ce din asta? poate nu-mi doresc să am o viaţă ideală, vreau mereu să mi-o risc, să fug de oameni şi cîini şi să nu ştiu ce va fi mîine, poate nu-mi place cum arăt, poate m-am săturat să învăţ bine, să fiu amabilă cu profesorii şi să zîmbesc persoanelor care mă irită, poate nu vreau băieţi buni şi de treabă, poate vreau băieţi răi, care să arate indiferenţi, iar eu să sufăr din cauza lor, poate nu sunt mulţumită de prietenii pe care îi am, poate vreau prieteni cu care să pot ieşi la minus 20 şi la plus 40, care să mă sune mereu şi să mă cheme undeva, cu care mama nu m-ar dori să mă vadă, cu care aş fi lipsită din casă toată ziua şi toată noaptea…asta nu e viaţă perfectă, nu e viaţă de om fericit…

-Şi atunci, ce-ţi lipseşte ca să devină asta realitate?

-Îmi lipsesc vreo 4 ani pe care i-am pierdut făcînd tot ce trebuie ca să urăsc tot ce am acum.

§ 7 Responses to It’s a love story for the new age/ For the six page!

  • Morgane says:

    dialogul de după mi-a plăcut,pt că e…na…din suflet. dar lana del rey nu-mi place

  • shockchat says:

    piesa <3…si dialogul asa cum a spus si Morgane e bun caci e din suflet…si desi e doar o postare…imi pare rau ca nu sunt prietena care sa fie zi si noapte alaturi si chestii de astea…dar nu esti unica care sufera din cauza asta…oricum faptul ca te iubesc si ca-mi esti cea mai buna prietena nu o schimba nici -20 si nici +40….

  • Trudi says:

    nici nu știi când apuci să faci toate cele menționate mai sus … viața e foarte schimbătoare, mai ales, dacă undeva în adâncul sufletului îți dorești asta cu adevărat.

  • LadyinWhite says:

    Imi doresc si eu viata pe care ai descris-o mai sus. m-am saturat sa fiu amabila si buna cu toti, m-am saturat de reputatia asta de “fatita cuminte”. vreau o tona de spontanietate in viata si prieneteni nebuni cu care in orice clipa sa ma urc intr-un tren sau avion si sa ma du, sa calatoresc, fara sa stim macar destinatia…! aaaaa ce-mi lipsesc toate astea!!!:))))

  • I. says:

    Dar cati ani ai,marog,de crezi ca deja e tarziu? :)) Asta credeam si eu,pana am ajuns la 24 ( 19 asa cum inca cred toti de pe aici) si am zis ca inca se mai poate,acum nu e nici prea devreme,nici prea tarziu ! Dar imaginea de care zici…e bine s-o pastrezi la scoala si la munca,iar in restul timpului poti fi asa cum vrei!
    Hahaha,nu e neaparat ca colegii de munca/scoala/prietenii/prietenii de pe facebook/…sa stie ca atunci cand eu am fost “bolnava-moarta” 3 zile,eu de fapt am umblat haihui noptile prin tara si o fuga si-nafara ei:))si multe multe altele :)) uoffffff! Hai,inca se poate!

  • I. says:

    Ahh,si da,Lana-buna marfa! :)) ❤

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading It’s a love story for the new age/ For the six page! at Margantzovka's Blog.

meta

