trebuia să mă nasc în martie

21 February 2012 § 18 Comments

eu trebuia să mă nasc în martie. să fiu peşte şi să fiu ca mama mea, sau ca Doina, să fiu peşte. adică eu sunt fecioră şi îmi place tot. mie îmi pare că zodia fecioară îi cea mai stranie, chiar dacă pare una liniştită şi simplă. iaca mie tot îmi place, eu nu am preferinţe gen doar rock, doar culoarea verde, doar animalu de cal sau doar tara de Italia. mie ff multe lucruri îmi plac, care total îs necompatibile…şi încă mie îmi place apa. de asta eu trebuie să fiu peşte. şi eu iubesc marea. şi aştept puţin să se încălzească şi să mă duc la bazin, pentru că la bazin e magic. eu folosesc cuvîntul magic, cînd nu ştiu cum să descriu ceea ce simt, dar îmi place ceea ce simt. deci la bazin e magic, pentru că la bazin e multă apă şi apa e adîncă şi îţi poţi drumu şi peurma să înoţi în sus. iarna nu e bine să-ţi dai drumu, pentru că se udă capul şi-ţi cade căciuliţa din cap şi peurmă ţi-i frig. la bazin e magic cînd ninge, cînd tu înoţi, faţa îi îngheţată, iar pe deasupra încă şi ninge. magic. şi mie mai tare îmi place să mă duc la bazin în orişicare anotimp înafară de vara. pentru că dacă vreai să fie magic la bazin, trebuie să fii singură, sau cu vreo 2 alţi oameni, dar pe alte drumuşoare, în bazin. şi care nu ţipă, şi nu sar în apă şi nu te strigă.

eu aştept să se încălzească numai ca să mă duc la bazin. eu încă de iarnă nu m-am săturat. trebuie să-mi cumpăr căciuliţă nouă.

lumea din apă e o lume aparte.

p.s. mai trebuia să mă nasc în martie, pentru că mie nebun de mult îmi plac lalelele.

§ 18 Responses to trebuia să mă nasc în martie

  • shockchat says:

    …poate trebuia…si poateo sa te nastiin alta viata in martie….dar poti iubi marea si lalelele si fiind fecioara… 🙂

  • Trudi says:

    Ha, Marga, eu m-am născut în martie și tot ce-ți place ție la mine poți să știi că sunt amplificate la puterea n’șpe :). Poate par eu așa cum par, datorită sau din cauza la blog, dar, dacă e să mă laud un pic, am un temperament caracteristic zodiei Pești, cumințică, de treabă, bună etc, 😉
    Tată meu e pești și apoi iubitul meu e Fecioară (ai pomenit de straniu, discutabil), dar să știi că până la urmă fecioarele sunt de admirat.

    • Margantzovka says:

      mie imi plac pestii pentru ca sunt ff responsabili si daca trebuie sa faca ceva, neaparat vor face.
      de fecioare stranii, zic de mine:D imi pare ca nu sunt limitate in ceva si nu au ceva stabilit…adica, sunt ff schimbatoare…

  • dima says:

    la bazin poti sa te duci si iarna :/) magic!

  • Margantzovka says:

    mit sau realitate?
    iti gasesti un bazin la care apa se incalzeste, iti cumperi o caciulita…si tadam – magie!:D

  • Toff says:

    :)) cat de faina e postarea:)
    😡

  • Peace Girl☮ says:

    Nu vreau să jignesc pe nimeni, DAR pînă în momentul de faţă am întîlnit şi am cunoscut Peşti care m-au dezamăgit, mai trădat,m-au minţit, şi m-au făcut să mă simt în cel mai groaznic mod.Cel mai straniu, că toţi au făcut asta, unul ca unul.
    Eu sunt fecioară, dar aş fi vrut să fiu Rac sau Leu, doar numai pentru că aş fi vrut să mă nasc în iunie sau august, doar din cauza asta.
    Din cîte auzit,fecioara e cea mai bună zodie.Femeile fecioare sunt awesome.

  • dima says:

    Eu nu inteleg oamenii care rezuma lucrurile la “magiia” zodiilor, stelelor si dumnezeiilor pe care ei nu ii inteleg! De ce trebuie sa categorizam sau uite el este asa si gata? putem sa fim oricine, oricand, oriunde.
    Cred ca o anumita experienta, parere, emotie este strans legat de momentul temporar cand a avut loc dar in nici un caz nu reprezinta o lege.
    Raspunsul este evident…
    Oameni pacatosi…

  • blablabloging says:

    Eu sunt in martie si sunt Peste, si ador culoarea verde..iar marea e marea mea slabiciune supa ciocolata ❤

  • totul se face la timpul lor si in alta viata) posibil ca in alta viata te-i nascut in martie)

  • nabiyafly says:

    da noi fecioarele suntem stranii… si eu ador apa enorm, cum zici tu e magie, fiindca doar eu pot sa stau in apa ore in sir si toata yiua sub umbrala la mare,si sa inot unde ii cel mai adinc fie dimineata pe la 4 sau la miezul noptii… e magic si e straniu noi ))))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading trebuia să mă nasc în martie at Margantzovka's Blog.

meta

