Poezie fără titlu.

26 February 2012 § 2 Comments

Să stau cu capu-ntre genunchi,

Să te privesc plecînd în zare –

Nu vreau, nu pot, nu am răbdare.

 

Şi să te joci cu părul uneia din ele

Ar fi păcat, să-mi risipeşti castele,

Făcute-n grabă din nisip şi mare.

 

Balene, stele şi poveşti

Rimate toate-n în vise,

În aer şi pe apă scrise

Tot fug, aleargă-n urma ta,

Cântînd tăcut în părul alb al alteia.

 

Iar eu rămân cu chipul aplecat,

Cu ochi-mi dulci cu gust de sare,

Acoperită de nisip amestecat

Cu-n dor nebun, nevindecat.

… şi eu dispar, iar tu revii în floare.

 

§ 2 Responses to Poezie fără titlu.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Poezie fără titlu. at Margantzovka's Blog.

meta

