Rendez-vous.

5 March 2012 § Leave a comment

mi-am chemat tăcerea la rendez-vous şi mi-a venit frumoasă şi tristă, ca întotdeauna. tăcerea mea mereu e tristă, poate pentru că o chem rar la întîlniri? poate pentru că nu are cu cine vorbi? poate pentru că mă sperii de fiecare dată cînd o văd la/cu cineva? poate…şi totuşi azi am chemat-o cu drag şi dor, la un rendez-vous pe acoperişul unei case cu multe etaje. i-am adus şi pătură să se simtă cald şi bine, am luat o cutie mare de îngheţată şi muzica ei preferată – muzică frumoasă.

şi am început să ţipăm ca nebunele, ambele, de pe acoperiş, încheţate, dar fericite.

-să mă mai chemi, am să vin…

nu ştiu ce faţă am avut, dar ştiu că nu puteam deschide gura, cît de tare mi s-a uscat sufletul…pentru că chemată de tăcere, în beznă şi linişte, nu am mai fost. şi aşa a început să plîngă. uneori vreau s-o impun să plîngă, să-i văd ochii roşii, să-i pun mîna la gură, să-i văd faţa cu sute de fisuri şi nu prea mi se primeşte…şi acum hop, cînd nu mă aşteptam a început să plîngă. şi aici am înţeles că tăcerea mea este instabilă, ff emoţională şi puţin spus tulburată. şi-a pus ochelarii pe ochi şi a plecat. oricum eu trebuia să ies din casă, aşa că nu mi-a părut rău. mi-a părut puţin straniu că a plecat repede şi nu ne-am gîndit în ce zi să ne revedem.

şi oricum mă voi speria cînd cineva va tăcea brusc la mijloc de propoziţie, uitîndu-se în depărtare.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Rendez-vous. at Margantzovka's Blog.

meta

