nu uităm să fim femei

10 March 2012 § 8 Comments

mama s-a tuns ieri. şi-a făcut freza şi coafura ei firmenaia, cu parul scurt. azi a fost la piaţă şi a avut un aşa dialog:

mama: – cît e peştele?

vînzătoare: – 35 lei, vă aleg dacă doriţi…

mama: – nu, eu doar mă uit.

vînzătoarea: – am crezut că sunteţi rusoiacă…

mama: – de ce?

vînzătoarea: – pentru că rusoaicele-s mai aranjate şi mai îngrijite…dar moldovencele îs mai…ţărance…

tac şto fetele…eu pe femeia asta o înţeleg ff bine, pentru că cît mama îmi povestea şi eu am spus “mai ţărance”…şi mie nu-mi pare de mirare…pentru că rusoaicele îs femei deosebite…ele pot să subjuge (nu am găsit alt cuvînt mai potrivit) orice bărbat, arată mai bine, sunt mai îngrijite şi se iubesc foarte mult. Desigur că sunt excepţii atît din partea moldovencelor, cît şi din partea rusoaicelor…dar, faptul rămîne fapt: moldovencele arată mai simplu şi mai ţărănos (scuzaţi de termen folosit des)…

§ 8 Responses to nu uităm să fim femei

  • shockchat says:

    …pai…nustiu nustiu…poate…:)…o sa ma leg de cuvintele “mai simpla”…cred ca acestea ar fi perfecte pentru femeile din Moldova (desi nu pentru toate , ca pitzipoance aveam cu carul)……si oare inca nu s-au saturat cel putin barbatii de femeile vopsite din cap pina-n picioare si pline de silicon…oare nu vreau si ei macar ceva natural ???….si oare frumusetea feminina (naturala )nu e cintata , si slavita in versuri ori romane….???….si poate daca ne-am uita mai bine….suntem ff frumoase , noi moldovencele , asa cum suntem…simple….

    • Margantzovka says:

      am stiut ca cineva se va lega de cuvintul acesta…
      simpla in sens ca fara farmec, ca celelelate, ordinara…eu sunt sigura ca noi femeile, nu vrem sa fim obisnuite si simple, in sensul rau al cuvintului:)

      • shockchat says:

        pai…bine…dar cum o femeie poate sa nu aiba farmec???..altceva e atunci cind nu e capabila sa-l foloseasca…dar femeia e facuta asa frumoasa , fermecatoare , neordinare de la natura….si e problema barbatilor sau a altor femei daca nu vad acest lucru….
        crezi ca daca ne fardam , si ne punem mii de bijuterii o sa fim mai neobisnuite???…frumusetea trupeasca trece cu anii iar daca nu o ai pe cea interioara atunci nu are rost sa o astupi cu frezuri , haine scumpe , farduri , unghii ,…..bijuteri…
        …frumusetea , grija de sine a unei femei nu depinde de nationalitate , dar de felul ei de a fi…

        • Margantzovka says:

          “crezi ca daca ne fardam , si ne punem mii de bijuterii o sa fim mai neobisnuite???”
          crezi ca eu asa consider?
          cu siguranta suntem nascute deosebite, dar nu toate pot fi originale…
          vreo femeie nu ar vrea sa fie numita “простая”, crede-ma)

          • shockchat says:

            desigur ca nu…dar simpla adica naturala , asa ar trebui sa fie femeia frumoasa….
            …eu am spus ca e problema fiecareia daca nu poate sa-si accentuieze frumusetea dar fiecare are ceva frumos in exterior si in interior…

  • I get what you mean, dar sincer e deja tare invechit conceptul asta de nationalizare a lookului unui popor. Frantuzoaicele nu mai sunt toate elegante, spanioloaicele nu mai sunt asa focoase, rusoaicele nu mai sunt atit de sofisticate. Poate e de vina globalizarea, dar pot sa zic din propria experienta, ca vedem ce vrem sa vedem. daca mergem undeva si privim obiectiv lucrurile, eh eh eh.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading nu uităm să fim femei at Margantzovka's Blog.

meta

