Ziua libertăţii

7 April 2012 § 2 Comments

7 aprilie a fost declarată Ziua Libertăţii în RM…u gotta be so fcking kidding me.

Eu nu mă simt mai liberă după 7 aprilie din 2009…eu nu simt că pot protesta liber în Chişinău fără ca să fiu bruscată sau să vb despre ce vreau în public, fără să fiu privită cel puţin cu ochi răi…şi sunt mai multe nuanţe care nu mă fac să mă simt liberă în Moldova…nici pînă la 7.04.09, nici după.

Niciodată nu m-am exprimat despre zilele din aprilie 2009, pentru că nu am avut despre ce să mă exprim…nu a fost o revoluţie, a fost un simplu haos în centrul Moldovei, din care fiecare a profitat, pentru că aşa e moldovanul…astăzi încă mai stă cineva pe scaun din Preşedenţie, încă mai scrie articole şi statusuri patrioate de pe tastatura a unei secretare…mai imbecil, incult şi hapsân decît în acea zi de aprilie, eu poporul moldovenesc nu l-am mai văzut.

Nu puteţi compara 7 aprilie cu o revoluţie, pentru că absolut nimic nu s-a schimbat, n-o puteţi compara ziua ce “revoluţionară” cu ce a fost în ’89 în România…pentru că cel puţin e ridicol. A murit un tînăr, nu vreau să par rea, dar s-a făcut o adevărată telenovelă din viaţa lui. Aici fiecare partid s-a promovat, posturile de tv s-au întrecut la ştiri despre tînărul dat, iar fiecare blogger s-a declarat indignat de moartea dată şi familia lăsată fără tată, soţ, copil.

Revoluţia nu se face cu o moarte…să le fie ruşine celor care numesc ziua de 7 aprilie – Ziua libertăţii, care spun că Moldova şi a luat un drum nou din această zi şi că cineva se simte mai bine după acele întîmplări.

Un respect profund celor care au ştiut de ce sunt în centru Chişinăului şi o părere de rău celor care au ajuns atunci în comisarele de poliţie.

§ 2 Responses to Ziua libertăţii

  • Nicu says:

    “Nu puteţi compara 7 aprilie cu o revoluţie, pentru că absolut nimic nu s-a schimbat”- absout de acord. N-a fost macar o revolutie de catifea. Tot aceleasi salarii au ramas. Tot aceeasi economie de rahat. Eu tot sunt nevoit sa fac bani pe pariuri sportive live ca n-am un post de munca. Nu ca nu mi-ar placea. Dar ceea ce e evident este faptul ca un hobby se transforma intr-un lucru permanent.

  • nabiyafly says:

    woow absolut de acord cu cele scrise, o aberatie totala cu ziua libertatii, ca nu m-a eliberat de nimik , cum a fost cu 3 ani in urma asa si a ramas, sau poate chiar mai rau
    sa sarbatoriesti un haos care aparent a adus schimbari de dragul sclipirii ochilor iar in esenta a adus doar mai rau consider ca e aberant

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ziua libertăţii at Margantzovka's Blog.

meta

