You can’t be everything you wanna be before your time.

16 April 2012 § 1 Comment

Pe mine nu mă emoţionează deloc piesele voastre despre iubire şi hearbreak-uri, nu mă emoţionează pozele voastre cu îndrăgostiţi şi alt love-crap, nu mă emoţionez de la filmele voastre unde tipa băieţii plîng de dragoste şi fug după femeia iubită şi-i anulează nunta…

Eu mă emoţionez de la cîntece care îmi trezesc unele amintiri sau gînduri (deloc romantice), mă emoţionează pozele cu locuri frumoase, pe care nu le-am văzut, cu oameni care au curajul să aibă păr roz sau să nu aibă păr, cu infinituri, mări, văi, făcute în apă sau din cer, mă emoţionează filme cu adevărat frumoase, simple, pe care le privesc de ani de zile sau pe care le-am privit doar o dată, pentru că trebuie să aştepţi să te linişteşti şi puţin să mai creşti, ca să reacţionezi diferit la ele…

Şi eu deloc nu-s omul acela care să spună că atunci erau artişti mai buni şi cîntece mai frumoase…nu, deloc…pentru că eu sunt nebună după cîntece fără sens, comerciale, la care singură nu înţeleg ce-mi place…

Slow down, you crazy child.
You’re so ambitious for a juvenile.
But then if you’re so smart, tell me why are you still so afraid?
Where’s the fire? What’s the hurry about?
You better cool it off before you burn it out.
You got so much to do and only so many hours in a day.

Don’t you know that when the truth is told
That you can get what you want or you can just get old?
You’re gonna kick off before you even get halfway through.
When will you realize Vienna waits for you?

Slow down, you’re doing fine.
You can’t be everything you wanna be before your time,
Although it’s so romantic on the borderline tonight, tonight.
Too bad, but it’s the life you lead.
You’re so ahead of yourself that you forgot what you need.
Though you can see when you’re wrong,
You know, you can’t always see when you’re right, you’re right.

You’ve got your passion. You’ve got your pride,
But don’t you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don’t imagine they’ll all come true.
When will you realize Vienna waits for you?

Slow down, you crazy child.
Take the phone off the hook and disappear for a while.
It’s all right you can afford to lose a day or two.
When will you realize Vienna waits for you?

Don’t you know that when the truth is told
That you can get what you want or you can just get old?
You’re gonna kick off before you even get halfway through.
Why don’t you realize Vienna waits for you?
When will you realize Vienna waits for you?

şi sunt cîntece care nu vor ieşi din modă, pentru că cuprind în sine esenţialul pentru multe generaţii…

şi sunt cîntece în care nu poţi sublinia anumite versuri, pentru că te regăseşti în fiecare cuvînt…

şi sunt cîntece pe care le asculţi nu doar pentru cuvinte, dar şi pentru fiecare clapă a pianului, în care nici o figă nu înţelegi…dar care te emoţionează la infinit.

§ One Response to You can’t be everything you wanna be before your time.

  • thinkfreelife says:

    Eu am zis deja de mii de ori cit de mult iubesc piesa asta pe blog, pentru mine a fost life-changing.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading You can’t be everything you wanna be before your time. at Margantzovka's Blog.

meta

