asemeni fericirii…

22 April 2012 § 1 Comment

Ochii tăi sunt asemeni fericirii…şi poate eu nu am avut niciodată alegerea la fericire.

Şi poate ajung într-un moment al zilei cînd mă satur de toată treaba asta de a face-ce-vreau-cînd-vreau pentru faptul că chiar pot să fac orice şi eu stau şi nu fac nimic, anume din cauza că pot.

Şi poate din cauza asta nu-mi place primăvara. Pentru că vîntul se joacă frumos cu sănătatea mea şi părul meu, şi vai de mine, cît de mult îmi urăsc uneori părul, pentru că e perioada cînd trebuie să te gătesti de ceva, trebuie să dai ceva, trebuie să-ţi scoţi hainele, trebuie să te schimbi…niciodată nu mi-a plăcut primăvara, pentru că nu are un specific şi nu mă gîndesc la nimic cînd zic “primăvara”…

…şi are doar flori frumoase, pentru care încă o mai accept ca anotimp.

Şi ştiu că cineva e gelos pe mine şi tine, pe noi, pentru că înainte de a mă trezi vreau să te visez, să te simt, să te ating şi trebuie să mă ridic din pat, pentru că nu pot suporta telefonul, nu pot respira sau chiar mă roade vinovăţia.

Eu nu ştiu ce culoare are fericirea, ce miros şi ce păr are, dar ştiu că atunci cînd îmi trimiţi poze cu cîini mici, cu locuri frumoase, poze cu vară şi oameni frumoşi, fericirea are ochi şi urechi de cîine mic, sau miros de mare, sau păr ascuns de soare…

§ One Response to asemeni fericirii…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading asemeni fericirii… at Margantzovka's Blog.

meta

