“Blestemul viselor ce stau la rand”

5 May 2012 § 8 Comments

nu pot da nimănui definiţia culorii ochilor tăi, pentru că atunci cînd mă uit în ochii tăi mă simt neputincioasă şi chiar nu ştiu de ce culoare îţi sunt ochii, ştiu doar că în ei găsesc fericirea.

nu pot da nimănui definiţia gustului buzelor tale, pentru că atunci cînd le simt, le simt doar pe ele şi mai mult nimic, ştiu doar că prin ele găsesc frenezie curată.

nu pot da nimănui definiţia mirosului părului tău, pentru că atunci cînd mă cufund în el mi se închid ochii şi trag adînc primăvara, pentru că prin părul tău găsesc dependenţa.

nu pot da nimănui definiţia atingerilor tale, pentru că atunci cînd mă atingi îmi simt doar sîngele fugind nebun din interiorul coapsei, din locul în care am fost injectată cu cel mai violent drog.

nu pot da nimănui definiţia nopţii cu tine, pentru că nu mai desluşesc ziua de noapte, ştiu doar că noaptea ceea are ochi de culoarea fericirii, buze cu gust de subjugare şi păr cu mirosul viciului meu.

Şi vai de mine, chiar nu ştiu ce culoare îţi sunt ochii sau dacă buzele îţi sunt mai dulci ca mierea sau dacă nu pot exista fără tine. Ştiu sigur doar că nu pot exista fără fericire, primăvară, pasiune şi vicii.

§ 8 Responses to “Blestemul viselor ce stau la rand”

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading “Blestemul viselor ce stau la rand” at Margantzovka's Blog.

meta

