Valuri

18 May 2012 § 1 Comment

Eu ştiu ce vă place vouă la fete.

Părul!

Cînd cade aşa necondiţionat pe ochi.

Sau intră obraznic în gură.

Sau cînd zădără continuu deţinătoarea acestuia.

Sau cînd îi căutaţi insistent chipul acoperit de acesta.

Şi nouă ne place părul noastru, pentru că vouă vă place părul nostru. Ne place cînd îl daţi gingaş din ochi, sau îl scoateţi neruşinat din gură, sau cînd vă jucaţi în el, sau cînd îl stîngeţi cu mîna voastră, pentru că vă deranjeză să ne căutaţi privirea.

Şi eu asta doar astăzi am realizat. Şi părul în scrierile mele este un motiv predominant, iar părul simbolizează feminitate. Şi eu am relizat, confirmat că eu apreciez feminitatea.

§ One Response to Valuri

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Valuri at Margantzovka's Blog.

meta

