Olga

25 May 2012 § 3 Comments

Eu vreau să scriu un articol despre o persoană care în viaţa  sa a scris o mulţime de articole şi a redactat tot atîtea. Cred că nu va rămîne impresioanată, pentru că nu voi alcătui nimic, ci doar voi o descrie.

Persoana dată se numeşte Durleştean Olga, aşa cum îmi place mie, cu numele de familie înainte de prenume, este colega mea de grupă, iar astăzi Olga a fost decernată cu titlu  de “Cel mai bun elev al anului 2012″…presupun că aşa se numeşte))

Să mai spun că fata asta este deşteaptă, e banal. Vreau să vă spun altceva despre ea, cum a a juns ea Cea mai bună.

Olga munceşte foarte mult. Este una din persoanele celea care ajung acolo sus prin muncă, prin sîrguinţă şi foarte mult efort.

Olga învaţă, învaţă şi încă o dată – învaţă. Ea nu e botan, ca să nu credeţi, pentru că tot ce ştie încercă să implementeze cumva în realitate, în practică.

Olga este perfecţionistă. Eu sunt perfecţionistă într-o direcţie, în detalii foarte mici, care numai pe mine mă deranjează. Olga e perfecţionistă în felul în care se poate prezenta şi poate prezenta o lucrare a sa.

Eu cu Olga sîntem заклятые друзья, pentru că noi ne înţelegem foarte bine la prostit, distrat, însă cînd vine vorba de lucru şi comunicare, avem neînţelegeri, pentru că eu îs încăpăţinată, iar Olga şi mai încăpăţinată. Eu îs deşteaptă, iar ea e şi mai deşteaptă. Avem noi o vorbă “La cît de deştepte suntem, la atît şi de proaste”, pentru că noi nu observăm ceea ce ne stă sub ochi, iar cînd ne dăm seama de ceva, repetăm fraza dată, care mie nu-mi vine în cap şi am scris-o cam întortocheat…

Nu-i doresc nimic, pentru că ea oricum nu crede în fraze motivatoare. Nu-i doresct nimic, pentru că ştiu că va reuşi tot ce-şi va pune în plan, iar ce nu va reuşi – Olga, să vii la mine, să ne-mbătăm!

Tot ce vreau să-i spun este ca să mergă înainte şi cu capul sus, pentru că ea ştie de ce. Haters gonna hate, anyway!

Să ştii că totul ce se face, se face spre bine, totul şi întotdeauna.

p.s. a fost şi motiv pentru ca să scriu despre tine!!!

 

§ 3 Responses to Olga

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Olga at Margantzovka's Blog.

meta

