Dacă poza ceea ar vorbi…

22 June 2012 § 1 Comment

Dacă poza ceea ar vorbi ar fi frumos.

Ar fi ceva de genul ia uite ce suntem de simpatici, ce soare e afară şi cît de mult sentiment este între noi. Dacă poza ceea ar vorbi, eu aş sta ore în şir să o ascult, cu un fel de teamă în gînduri, pe un fon muzical curat şi cu o substanţă fumurie în ochi şi suflet.

Ea mi-ar spune că ziua ceea de vară tîrzie, în oraşul cela vechi, străin nu o voi uita niciodată. Se va depune în amintirea mea pe ani întregi şi-mi va gîdili urît dorul. Dorul nebun. Ea mi-ar aminti cum e să fii fericită. Nebun de fericită. Nebun de îndrăgostită. Nebun de consumată. Nebun de uitată. Nebun de încrezută. Ea mi-ar aminti ce face sentimentul din om. Cît de mult îl schimbă faptul că cineva simte sentiment pentru tine. Enorm de mult mi-aş dori să merg pe stradă şi să înnebunesc cît de frumoasă şi specială mă simt. Datorită sentimentului tău. Nebun mai e şi acela.

Poza ceea mi-ar spune ce zimbet frumos am, ce ochi uscaţi de soare şi păr cu miros de iarbă şi pădure are acea din mine. Acea nebună. Mi-ar povesti cît de mult îţi căutam privirea şi cît de mulţumită eram tuturor şi toatelor, doar pentru tine şi pentru sentiment.

Pe prim plan ar fi buzele tale, care ar vorbi cît de mult îmi doreai suflarea şi ochii tăi care mă căutau şi mă învăţau din orice fir de aer, pentru că erai conştient că va veni sfîrşitul. Nebun sfîrşit. Erai nebun de conştient. Mai nebun decît mine, pentru că realizai că totul se va termina în ziua cea cu poza de pricină. Eu asta nu ştiam, deşi mă aşteptam la toate. Eram nebun de consumată şi vara se termina. Părul meu era prea frumos, iar încrederea mea atingea cote prea înalte. Mai înalte decît sentimentul.

Dacă poza ceea ar vorbi, am putea ieşi la o cafea la mine pe balcon…eu plîngînd de fericire şi frumuseţe, iar tu căutînd şi învăţînd chipul meu în orice fir de fum.

§ One Response to Dacă poza ceea ar vorbi…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Dacă poza ceea ar vorbi… at Margantzovka's Blog.

meta

