да здравствует tortu si berea

22 July 2012 § 6 Comments

– de tine s-ar îndrăgosti mama me.

– da cu tine niş nu ni-a da voie să vorbesc. cu tine eu mă simt bine, chiar dacă tu fumez şi minţi. şi pe mine mă minţi, dar eu îs mai proastă decît tine, eu mă las minţită, fără să fac vreo observaţie.

cînd zile întregi mergi cu transportul şi oamenii se uită la tine. tu eşti tot aceeaşi numai că ochii tăi sunt prea trişti şi ai şi muzică tristă în urechi. cînd mergi cu troleul o dată în jumate de an şi ţi se pare că eşti copil şi mama stă în capătul celălalt, pentru că tu ai vrut cu ruta şi ea a vrut cu troleul. tu îţi dai seama că damu nu mai eşti copil, că fiecare leu economisit se pune undeva ca tu să-ţi cumperi vreo fustă sau vreo floare.

şi tu nici nu-ţi poţi da seama, care-i dreptatea din lumea asta cînd tu măcar niş cîine nu ai.

şorţii mei preferaţi de jeans albastru, spălăcit, tip american… îmi cad de pe fund, pentru că toţi văd că eu slăbesc, numai eu nu văd asta. şi iaca şorţii şeia pe care i-ai purtat continuu acum stau rău pe tine. şi tot stă rău pe tine. şi fiecare stă rău alături de tine.

pentru că eu mă enervez de fiecare dată cînd lîngă mine nu se aşează cineva în rută.

§ 6 Responses to да здравствует tortu si berea

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading да здравствует tortu si berea at Margantzovka's Blog.

meta

