şi cred că am să ajung vreodată nebună

9 August 2012 § 5 Comments

mie nu mi-au plăcut niciodată oamenii bogaţi. sau poate mi-au plăcut şi eu nu ţin minte, că nu asta-i principalu în viaţă; să ţii minte dacă ţi-au plăcut vreodată oamenii bogaţi.

mie îmi plac femeile frumoase, pentru că femeia trebuie să fie frumoasă, cu toate asta eu nu cred în femei urîte. la mine femeile se împart în trei categorii: frumoase, simpatice, stranii. eu sunt o combinaţie din toate trei.

eu scriu cîteodată aşa de frumos (da, eu asta ştiu, pentru că eu recitesc cel mai des ceea ce eu scriu – eu îs ră, lăudăroasă) şi pot părea un om foarte blînd, curat, o femeie romantică. eu cam deloc nu-s aşă. eu îs lăudăroasă şi ră cum am mai scris, eu implic mult prea multe sentimente şi gînduri în minte, atunci cînd tac. şi eu tac foarte des, pentru că aşa-s eu. pe mine mă enervează oamenii care vorbesc mult, da. şi care rîd copilăreşte.

mie poate să-mi placă un lucru opus celui căruia ţie îţi place, doar pentru că ţie îţi place opusul acelui lucru.

eu am un tic, un tic nu de vorbire, dar de gîndire. şi cred că am să ajung vreodată nebună.

eu ajung să privesc jocurile olimpice, mîncînd cipsuri lungi şi închipuindu-mi cum dau din mînă şi flutur flagul Moldovei cîştigînd primul loc la înot sau alergat sau mîncat cipsuri lungi, de ce nu? să vezi, eu şi în visurile mele îs născută în Moldova.

şi totuşi eu cred că chefirul moldovenesc e cel mai bun.

eu azi am fost numită prinţesă de o vînzătoare, doar pentru că i-am spus să nu-mi pună poamă bătută în pachet şi să mi-o aleg singură. simpatic. egoist din parte mea, dar eu am uitat să scriu că-s egoistă.

§ 5 Responses to şi cred că am să ajung vreodată nebună

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading şi cred că am să ajung vreodată nebună at Margantzovka's Blog.

meta

