ramantică

11 August 2012 § 1 Comment

pentru că sufletul meu mereu a fost impotriva poeziilor, serenadelor, trandafirilor, rochiilor şi a primelor atingeri, eu m-am îndrăgostit de tine.

eu m-am îndrăgostit de tine doar după ce ai înţeles că nu-mi place fiecare poezie şi nu mă pot imagina citind cărţi de poezii aşa cum citesc la miez de zi lecturi mari despre femei pustii şi case pline.

eu m-am îndrăgostit de tine doar după ce ai înţeles că eu niciodată n-am să mă ridic din pat la auzirea lovirii cu ceva a ferestrei mele de la etajul 2 sau la auzirea unor cuvinte cîntate mediocru sub fereastră. eu am să mă ridic din pat cînd ai să-mi vii să stai în linişte lîngă mine, fredonînd un vers frumos dintr-o piesă rock sau un rînd dintr-o poezie, pe care nu le iubesc, dar cu siguranţă mă regăsesc în unele, mai ales acele citite de tine, pentru mine, în şoaptă, pe care nimeni nu le-a mai auzit.

eu m-am îndrăgostit de tine doar după ce ai înţeles că e mai frumos să-mi vii în casă fără flori, decît cu unele care atestă aroganţă şi complexitate proastă.

eu m-am îndrăgostit de tine doar după ce am avut dorinţa să mă îmbrac pentru tine în rochii, să-mi arăt picioarele şi spatele şi să ascund neîndemînatic ce e mai romantic din mine.

eu m-am îndrăgostit de tine doar după ce a dispărut acea timiditate şi blîndeţe din primele vorbe şi primele interacţiuni, pe care nu mi le aduc aminte pentru că nu e ceea ce-mi place mie. nu, deloc nu e timid şi blînd ce îmi place mie, şi mie îmi place că tu asta ştii şi te foloseşti de acesta cînd mi-e lumea mai amară.

te chem la mine, să stăm în linişte, cu rochii şi petale albe pe podea, socotind silabe din versuri prosteşti. romantică.

 

§ One Response to ramantică

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading ramantică at Margantzovka's Blog.

meta

