You’re fucking walking paradox.

9 September 2012 § Leave a comment

Eu cred că niciodată nu voi putea lucra sau comunica normal cu persoane cu boli genetice, cu dizabilităţi sau invalizi, pentru că eu iau totul prea aproape, sunt prea miloasă. Eu cred că nu aş suporta nedreptatea şi durerea pe care o voi simţi venind acasă, uitându-mă în oglindă la cât sunt de sănătoasă şi întreagă şi aş săvîrşi ceva rău. Eu m-aş simţi prea slabă şi nedemnă de a trăi în această lume, care prin natură nu este dreaptă şi egală pentru toţi, pentru fiecare. Eu cred că noi suntem prea nemulţumiţi de tot ce avem, de tot ce putem, pentru că pur şi simplu avem şi putem!

Pe mine nu mă motivează nimic, înafară de oamenii care fac lucrurile pe care natura le-a interzis lor să le facă.

You’re stong, you’re fast, you’re beautiful. Nothing can stop you.

Do it again!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading You’re fucking walking paradox. at Margantzovka's Blog.

meta

