magic.

10 October 2012 § Leave a comment

eu nu am “portretul băiatului visurilor mele”. eu nu am lista cu calităţile pe care să le bifez când întîlnesc un băiat. dar eu cu siguranţă, am imaginea apartamentului în care vreau să trăiesc. dar eu cu siguranţă, am lista cu oraşele în care vreau să trăiesc.

eu vreau să trăiesc în locul din imaginea de mai sus, să am un apartament la al treilea etaj şi ferestre din podea pînă-n pod. etajul trei e cel mai clasnîi etaj care poate exista. eu nu zic de etajul trei de la noi, eu zic de etajul trei de acolo, unde fiecare etaj are vreo 3-4 m înălţime. etajul 3 de la noi nu se socoate, eu vreau pod înalt, ca eu cînd merg în tocuri prin casă să nu mă pălesc cu capul de liustră, hahaha se poate de rîs. eu am să am ferestre din pod în podea şi dintr-un perete în altul. am să am draperii albe şi parchet întunecat sau covor deschis la culoare. eu cînd eram mică şi mama îmi făcea “design-ul” în cameră, o uram că îmi cumpăra draperii albe. acum, cred că le-aş da foc dacă nu ar fi alb curat.

eu am să am multe mese albe prin camere şi coridoare pe care o să stea carneţele albe şi mai mult nimic. şi în salon am să am mereu o vază cu multe lalele. mereu. şi multe mere galbene-verzui. eu nu ştiu cum o să fie celelalte camere, dar ştiu că o să fie cu mult alb şi ferestre largi. eu cred că-s unica care suportă soarele şi urăşte ploaia.

şi am să mă salut în fiecare dimineaţă cu вахтерша (eu chiar am căutat cum se numeşte în română şi engleză şi tot n-am mai găsit. ştiu cum e în engleză şi mi se învîrte pe limbă, dar acum nu pot spune) în franceză, pentru că oricum aşa podiezde pot fi numai în Franţa.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading magic. at Margantzovka's Blog.

meta

