tare drept.

11 October 2012 § 1 Comment

eu azi mai nu am început să plîng în rutieră (microbus, maxi-taxi) pentru că mă gîndeam la jean reno în filmul leon şi vabşe la jean reno. la felul lui de a fi, de a actora (nu căutaţi în dex) şi cît el îi de pricolinîi în leon. eu am nevoie de filmul ista şi cred că în weekend am să mă uit la el. dă doamne să ploaie, să fie frig şi întuneric afară şi eu să-mi spăl vreo 34 de mere şi să-mi fac ceai în termos şi să mă uit toată ziua la filme clasnîie. afară cînd plouă şi îi toată situaţia descrisă mai sus ni-i a sta în casă cu plapumă, ceai şi filme sau cărţi.

jean reno vabşe îi cel mai omg actor ever şi cu clooney. ever. o, la mine o să fie jeanrenoweekend. am să mă uit la filme numai cu dînsul. clasna ia pridumala.

în cosmopolitan (da, eu citesc cosmopolitan. fu.) este aşa o rubrică la care o telezvezda spune ce oameni ar vrea să întrunească la o cină la dînsa acasă. eu l-aş chema pe reno, clooney şi meryl streep. cosmopolitan, puteţi scrie despre mine. eu nu mă supăr. eu aiuresc. alte întrebări?

eu am găsit asta azi. tare drept zice omu ista, pe care tot l-aş chema la mine la cină, numai dacă nu…

iomaio. tare drept.

§ One Response to tare drept.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading tare drept. at Margantzovka's Blog.

meta

