hopşaşa!

7 November 2012 § Leave a comment

eu cred că dacă-aş fi blondincă, aş fi blondincă cu rădăcini negre, pentru că asta e prea frumos. eu nu ştiu cât curaj trebuie să ai ca să-ţi dai tot capul cu kislota, dar dacă am să mă enervez pe părul meu aşa cum fac în fiecare dimineaţa, eu am să-mi dau tot capul cu kislota, ca sa devin blondincă, sau am să mă tund lîsaia.

doina o spus odată că pe ea nu o influenţează toate pozele cu mîţi şi copkii, ea are imunitate la toată neciastia asta. necisti – asta îi definiţia bună pentru poze debile cu copkii, mîţe fotoşopate şi huguieli prea dulci.

oamenii vorbesc despre tatuirovşi. oamenii vorbesc că tatuirovka trebuie să ţ-o faci undeva unde nu prea se vede, da dacă se vede ap să fie ff discret şi cu iziumincă. eu cred că am să-mi fac tatuirovka undeva lîngă alunica şeia bredovaia, pe care încă nimeni n-o văzut-o, înafară de ana. şi dacă a să se primească ca să-mi cadă rochia cînd eu am sa fiu pe crasnaia dorojca, am să am iziumincă despre care nimeni n-o ştiut. clasna ia pridumala.

 

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading hopşaşa! at Margantzovka's Blog.

meta

