demoni

9 November 2012 § Leave a comment

oameni mutilaţi de propriile vise
dorinţe şi
vicii,
flori
iar mie aşa nu-mi place să ud florile
şi mai ales cu
lacrimi
şi mie aşa nu-mi place să calc
flori
eu mă plimb cu tine prin parc
şi tu mie îmi spui că eu dacă-ş plînge tu mi-ai da flori
pentru că florile trebuiesc udate
.
iar oamenii sunt păcătoşi
de fire
şi mulţi demoni se ascund
întrî-nşii.
în fiecare.
în toate florile udate cu lacrimi.
vicii.
aching!
Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading demoni at Margantzovka's Blog.

meta

