good choices

11 November 2012 § 1 Comment

cum aş putea şti cîte zile vor mai sta nedeschise Lolita şi vodka la mine pe noptieră.

sau cum aş putea să număr cîte zile voi mai sta eu aşa, nedeschisă, încolăcită ca o vulpe vînată de moarte.

sau cum aş putea să-ţi spun că umbra ta o văd mai bine în stele decît văd umbra stelelor în ochii tăi.

pentru că tu ai prosmis să o citim împreună. şi eu am promis să nu mai deschid nici o vodkă.

pentru că tu ai promis că nu mă vei aduce în aşa stare.

pentru că eu am promis să mă uit mai des la stele.

cine îşi ţine promisiunile mai bine?

it hasn’t told us
about the gutters
or the suicides.

or the terror of one person
aching in one place
alone

untouched
unspoken to

paţan de treabă bukowski aista.

потому что от столько тишины mozgu meu nu mai e mozg.

§ One Response to good choices

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading good choices at Margantzovka's Blog.

meta

