2297

18 November 2012 § Leave a comment

-tu ce mai faci? cum trăieşti, cum cu dragostea?

-a, normal. da ce să am cu dragostea? tu doar ştii, я с ней не дружую.

-eu anume de dragostea ceea te întreb.

-a, normal. eu atunci te invidiam şi eram geloasă. eram geloasă pe dragostea ta, aceea nouă, de atunci. acum mi-a trecut.

-da, geloasă. acum nu mai eşti?

-nu! acum e altceva…e un fel de …

-un fel de tristeţe.

-da…

eu fac gargară şi apa din gură trece prin inima de fier a lanţului de la gîtul meu. şi eu cînd vreau să scap de ceva trec aceea ceva prin cap şi apoi prin inimă. ca şi durerea de gît şi apa cu sodă. eu îmi umplu inima de la gît cu microbi din gură şi de la atîta apă ea se rugineşte. eu îmi umplu inima cu amintiri şi momente foarte mici, care cu timpul o face să ruginească de dor.

oamenii se împart în două categorii, oameni cărora le place noaptea şi oameni cărora le place ziua. tu eşti din prima categorie. cum se spune: у меня офигительные ночи, я сплю. reiesă, că eu îs din a doua categorie. noi nu suntem compatibili, horospul это знал.


copiii citesc despre războaie şi despre luceferi. eu cred că dacă la şcoala s-ar citi de exemplu jane eyre, sau marele gatsby, sau portretul unei doamne, copiii ar avea alte principii. vobşe, copiii au principii? sau poate eu greşesc, poate ei s-ar uita la filme din 2012 şi niş nu ar deschide cărţile de 600 de pagini. poate eu greşesc, dar dacă unul ar citi pe program ceva din cele menţionate mai sus ar învăţa mai multe decît din cele nemenţionate, dar subînţelese.

мы это будем читать, потому что это нам не задавали.

numai eu cînd răcesc, termometrul deabea peste vreo jumate de oră dacă se ridică la 36 grade şi mă dor dinţii?

just write. îmi sugerează worpress-ul.

2297. îmi sugerează wordpress-ul pentru permalink. să fie şi titlu.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 2297 at Margantzovka's Blog.

meta

