noiembrie

26 November 2012 § 2 Comments

data viitoare nu există. nu există vreo mîine sau vreo ieri sau vreo dată viitoare sau trecută.

frig şi întuneric. frig frumos de noiembrie. întuneric frumos de seară tîrzie lîngă case pustii.

tu mă iai de mînă.

şi tu mă iai de mînă în cel mai frumos moment, în cel mai potrivit şi perfect moment. atunci cînd mîna mea chinuită caută ceva să se încălzească şi să se sprijine de.

“mă gîndesc la ea” scrie undeva frumos pe vreo fereastră de pe vreo librărie sau patiserie uitată.

undeva departe vreo doamnă citeşte un ziar şi fumează într-un bar local, iar în alt undeva departe un copil primeşte un balon galben, iar în altă parte cineva primeşte veşti urîte. eu mereu mă gîndesc la aşa figniuşti.

tu dacă ai să uiţi vreodată cum m-ai luat de mînă în luna noiembrie, eu am să-ţi aduc aminte foarte frumos, sau poate nu. poate şi eu voi uita. tu principalul să nu mă uiţi, cum uit eu ceaiurile prin casă şi lămîile din ele devin negre. tu să nu uiţi, că sufletul meu nu va mai fi aceeaşi lămîie galbenă.

iar eu întotdeauna mă temeam de viteze mari şi maşini rapide. şi numai atunci cînd eu mă gîndeam a tine şi ascultam asta de mai jos am îndrăgit ceea de ce tu erai îndrăgostit demult.

şi vezi tu, parcă acest noimebrie nu se mai termină. şi vezi tu, eu n-am să fiu vreo dulce să-ţi spun că noiembrie începe cu tu şi eu.

 

 

§ 2 Responses to noiembrie

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading noiembrie at Margantzovka's Blog.

meta

