i’m back and i’m in black

16 December 2012 § 3 Comments

eu dacă am să scriu o carte în viaţa mea, am să fac aşa ca pagina 17 să fie curată, iar continuarea gîndului de pe pagina 16 să mergă pe pagina 18.
asta o voi face pentru ca să nu le impun pe bibliotecare să mîzgîlească cu acurateţe cuvintele şi amintirile mele cu cerneală albastră.

aşa cum tu ai avut o pagină aparte, la care eu nu aveam acces cu toată critica şi egoismul meu, aşa am să fac şi eu ca toate criticile mele şi egoismele sincere să nu fie atinse de cerneli şi degete murdare.

cărţile nu au mirosuri, cărţile put a amintiri şi vise cu termenul expirat. eu am înţeles că nu fiecare carte are mirosul său, pentru că asta iarăşi, ar suna prea romantic, ci fiecare editură are mirosul său.

şi aşa  am înţeles că tu nu miroşi a parfumuri dăruite, ci parfumurile tale miros a tine. şi asta suna a dracului de romantic, chiar mai romantic decît dacă aş spune: cărţile au miros şi mie îmi place să le miros.

mă înspăimîntă tăcerea ta.
o simt cum roade
în gândurile mele,
ca o molie.
încă puţin şi va găuri de tot
şi tăcera mea, o aud cum roade.
şi te vei elibera, definitiv,
de mine, de tine,
ca o cămaşă de mâneca ei,
ca o mânecă de manşetă,
ca o manşetă,
de îmbrăţisare.

Tăcere de Molie de Doina Postolachi

şi am flat că Doina nu are fb, pentru că dacă ar avea i-aş scrie cît de mult îmi plac poemele sale cu molii

şi stau eu şi miros cartea asta care e de la editura prometeu şi realizez că tare necevo miroase editura asta.

carte pe care eu azi am mîzgîlit-o cu cerneală albastră la pagina 17. iar asta de mai sus scris cu italic, logic că se află pe pagina 17.

sau poate totuşi aş scrie ceva şi pe pagina 17 din viitoarea mea carte, iar bibliotecara care se va opri să pună ştampile şi cifre, va găsi un cuvinţel, o frăzuliţă, în care s-ar regăsi şi ar lua cartea acasă.

Tagged: ,

§ 3 Responses to i’m back and i’m in black

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading i’m back and i’m in black at Margantzovka's Blog.

meta

