fără titlu

28 December 2012 § 2 Comments

2 la 5 se primeşte 10

10 deasupra la 5 se primeşte 2

2 înseamnă 1

unu.

10 degete ale tale

2 mîini ale tale

un om.

tu.

eu vreau ca să-ţi cunosc fiecare centimetru de pe mîna ta, din palma ta, dintre degenetele tale.

şi nu aş putea spune că mi-aş dori să fac aceasta cu mîna mea, ci cu o altă parte a corpului meu. sau poate cu tot corpul. sau poate mi-aş dori ca tu cu mîna ta, cu degetele şi palmele să cunoşti fiecare centimetru din mine.

un nou fetiş – mîna ta. mîna ta cu toate ondulaţii sale, cu toate vinişoarele, cu toate formele stranii şi masculine ale degentelor tale, cu tine. mîna ta. a ta.

şi poate ca şi în prima dată, să nu ştii ce să faci cu ea, unde să o pui – să fie şi acum acest al tău prim pas la fel de calm şi gingaş şi  fîsticit şi cu timpul orice mişcare a ta pe mine să fie mai cu încredere şi cu un fel de satanism, datorită conştiinţei tale despre ce poţi face cu mine!

să nu spui nimănui felul în care m-ai iubit şi cît de mult ai facut-o.

aşa cum nu mi-ai spus nici mie şi nici ţie, presupun.

şi cu o salbă de flori albastre la gît eu am să mă dedic o zi întreagă pentru tine şi pentru toate dorinţele tale, care să mă crezi, mi le-ai şoptit inconştient prin toată atingerea şi pivirea şi gestul nechibzuit.

§ 2 Responses to fără titlu

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading fără titlu at Margantzovka's Blog.

meta

