a mne na vseh nas.

11 January 2013 § 5 Comments

eu intru pe site-uri şi mă uit cît costă un bilet la avion la fericirea mea

308 euro!

eu am înţeles care e scopul meu în viaţă.

……………………………………………………….

undeva departe, cînd eu aveam 13 ani visam să devin poliţist sau cosmonaut sau veterinar.  orice, numai să fac lucruri mari, să salvez vieţi şi planete (??).

acum aş fi de acord să fiu domohaziaică, cu ocazia ca în fiecare lună să cheltui mii de euro ca să-mi vizitez fericirea.

i’m tough, but i’m not a cookie

eu îs jostcaia, da eu nu-s piceană

………………………………………………………..

şi eu te iubesc

eu dacă am să mai aud următoarea lună, fraza asta – am să înnebunesc.

cum se poate, după 2 propoziţii să repeţi aceste 4 cuvinte? cum? asta nu e normal pentru psihica celui care stă cu tine în cameră. asta nu e normal.

logica voastră spune: а мне на всех насрать, я принцесса!

şi lumea tipa se învîrteşte în jurul vostru.

………………………………………………………..

nu. cel puţin lumea mea nu. lumea mea se gîndeşte cum să găsească 308 euro!

şi lumea altor 7 miliarde de cosmonaţi, poliţişti şi veterinari nu se învîrtesc în jurul la şi eu te iubesc.

………………………………………………………….

ia uletela.

eu vorbesc cu pereţii. ăto parcă bîlo pridumana pentru facebook.

§ 5 Responses to a mne na vseh nas.

  • farderusine says:

    azi si eu cautam bilete…durerica)))

  • YoJK says:

    eu am fost la dragostea mea… cu 160 euro… din păcate ne-am despărțit 😦 acolo, la ea, in fucking Paris 😦

  • shockchat says:

    …draga M. …sper ca nu o sa stergi acest comentariu….in primul rind mai uimit cu faptul ca Parisul e dragostea ta…si in al 2-lea rind lumea se invirteste in jurul Nostru. Tu inca nu poti intelege acest lucru…si cred ca vei fi foarte fericita cind vei avea ocazia sa simti acest sentiment care e greu sa-l descrii in cuvinte dar e foarte placut sa-l simti…..si nu vreau sa te contrazic ori ceva de genu…dar chiar e posibil sa spui si eu te iubesc peste fiecare cuvint ori in genere sa rostesti doar aceste cuvinte ore intregi….pentru ca in unele momente nu poti sa exprimi ceea ce este undeva inautru si spui aceste cuvinte in speranata ca ele vor reda macar a mia aprte din emotii…..si chiar nu-mi pasa ca ai alta opinie….si sper ca poate cindva o sa ti-o schimbi….iar daca o sa ramii la aceasta opinie , cred ca o sa pierzi poate cel mai important sentiment al vietii…sau nu o sa aprinzi cea mai luminoasa lumina din tunelul vietii…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading a mne na vseh nas. at Margantzovka's Blog.

meta

