Declar!

11 February 2013 § 3 Comments

Declar. Eu nu am să sărbătoresc 14 februarie, pentru că eu nu sunt îndrăgostită. Eu nu te cunosc de cîteva zile sau luni, ca să fiu îndrăgostită de tine. Nu, pur şi simplu nu.

Eu deloc nu mă simt îndrăgostită de tine. Eu sunt bolnavă de tine. Dragostea mea e dragoste de aceea care doare şi care taie de dor şi revedere. Deprinderea mea e una obsesivă, iar viaţa mea alături de tine niciodată nu atins cele mai înalţi nori, ca de exemplul norul nr. 7 sau cerul nr. 9.

de ascultat. pe paişpe.

§ 3 Responses to Declar!

  • Dumitru says:

    mi se pare sau ai vreo 16-17 ani? ))
    și fii mai simplă cu dragostea)) nu e neapărat să iubești pe 14)) ori îți place să faci parte din trend?))

    • Margantzovka says:

      interesanta deductie!
      nu, eu nu am 17 ani dam de 2 ani jumate.
      nu, eu nu iubesc de 14. dedic aceasta zi indragotitilor. eu am celelalte 364 de zile.
      trend? huh? eu?

      baai, foarte straniu comentariu, precis esti prima data aici!

      • Dumitru says:

        dap. am lăsat bloggingul o perioadă) și pe tine nu te-am citit aproape deloc)

        asta a fost prima impresie 🙂 de aia și am dedus așa) la 19 ani, meh, se simte cât de cât))

        azi m-am văzut cu o cunoscută de-a mea, mă bătea la cap că vrea să fie cu bf-ul ei de 14 and shit like this, la care eu i-am replicat: girl, 14 feb e marketing and stuff, ea: da e frumos, toți se iubesc, e ceva special, eu: poți face să fie special în fiecare zi, dacă știi cum))

        vo țe păreri am eu despre 14 and shit like this ^_^

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Declar! at Margantzovka's Blog.

meta

