ş dă-i cu fericirea.

21 February 2013 § Leave a comment

L. a spus că foarte mult îşi doreşte capete descolorate. cum eu am avut. cum ei nu-i permite boyfriend-ul.

eu am vrut mai multe borţi într-o ureche. L. mi-a spus că ea nu o să mă iubească mai mult dacă eu am să am cu 2 borţi mai mult într-o ureche. eu nu mai vreau alte borţi.

eu i-am spus L. că ar fi foarte frumos ca ea să-şi facă capete decolorate, pentru că ea tare asta doreşte. asta ar face-o fericită. eu aşa cred. eu tot nu aş iubi-o mai mult cu capete mai deschise la culoare, dar sunt dorinţe în viaţă pe care pur şi simplu trebuie să ţi le îndeplineşti.

vreai capete albe, fă-ţi-le.

vreai să te cerţi cu toţii, ceartă-te.

vreai să rîzi, rîzi aşa ca toţi să se uite la tine şi să chicotească mai departe sub nas.

vreai să te uiţi la una mai lung, uite-te. nu îţi va sări în cap. dacă îţi sare în cap, sari şi tu.

dacă vreai să plîngi, pur şi simplu fă-o. nu aştepta, nu răbda, pentru că ai să izbucneşti o dată într-un hohot de la un simplu cuvînt, o simplă privire.

dacă vreai să pari poligloată, spune-i la şofer să-ţi oprească u povorota. dacă altă zi nu vreai să pari poligloată, trimite-i pe naţionaliştii de ruşi în cea mai română română.

şi cel mai important! dacă vreai să scrii prostii pe bloguri, scrie-le.

oarecum fericită.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading ş dă-i cu fericirea. at Margantzovka's Blog.

meta

