Какой твой любимый цвет?

18 April 2013 § Leave a comment

– Какой твой любимый цвет?

– РАДУГА!… шучу!

da ce să faci dacă tu deloc nu şuceşti şi de vreo cîtva timp chiar nu ai culoare preferată.

în viaţă e important să faci alegerile corecte, da eu nu am alegeri pe care să le fac.

pentru că eu ştiu că viaţa o să mă ducă la alegeri corecte şi eu într-o zi am să mă trezesc departe de casă, minunându-mă şi mulţumind că casa mea nu mai e acolo unde e casa mea acuma sau am să mă trezesc departe de doruri şi întrebări.

eu am dor şi sete de lucruri pe care nu le-am iubit niciodată şi pe care nu le-am gustat, doar decât în vis. dorurile şi pofetele mele se nasc în capul meu şi vor muri doar în faţa acelor momente, acelor locuri şi acelor oameni de care îmi e aşa de dor şi sete.

oamenii se iubesc şi eu nu sunt invidioasă pe ei, pentru că măcar cineva trebuie să fie fericit şi să facă ceva cu tolc.

eu sunt invidioasă doar pe unii oameni. pe oamenii care nu au fost educaţi în modul meu şi care pot să plesneacă şi să flocăiască alţi oameni care îi numesc invidioşi.

pe altceva eu nu sunt invidioasă. doar este dor.

şi un pic de invidie pe oamenii care au culoare preferată, pentru că nu trebuie să se gândească ce-i cu ei de nu au o culoare care să le placă.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Какой твой любимый цвет? at Margantzovka's Blog.

meta

