asta trebuie de sărbătorit. subit, dar trebuie.

20 April 2013 § 2 Comments

40 de metri deasupra imaginaţiei mele, noi facem dragoste.

tu ai sensibilitatea unei maşini care prinde radiosemnale la o distanţă de 15 cm lăţime şi peste 3 metri jumate înălţime, la fel ca gardurile moldoveneşti şi zidurile germane.

dragostea ta mă face să mă gândesc dar cum e asta să iubeşti platonic? să vorbeşti despre lucruri frumoase ca flori şi cărţi şi ţări la depărtare de 2 vizite la ambasadă. cum e asta să nu aminteşti oamenilor de visele şi cele mai mari temeri ale copilăriei lor. ca să le intri în suflet şi cu aceeaşi fineţe şă le ieşi, lăsându-le un gol.

tu ai suflet, dar eşti un om fără suflet. paradox – скажете вы. şi eu la fel.

şi în aceleaşi dimensiuni, de 15 cm distanţă şi cu un pod de 3 metri jumate, pe care dacă eu sar pot să-l ating, stăm noi faţă-n faţă şi eu îţi aud gândurile şi simt cu obrazul tău se întinde să mi-l atingă pe al meu. pentru că nici o petală nu ar putea fi mai gingaşă cu sufletul meu, decât această porţiune de tine pe care eu de atâtea ori am sărutat-o şi imaginat-o aici, lângă mine, lângă sufletul meu, pe care nici eu, de altfel, nu-l am.

§ 2 Responses to asta trebuie de sărbătorit. subit, dar trebuie.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading asta trebuie de sărbătorit. subit, dar trebuie. at Margantzovka's Blog.

meta

