женщины одиночки

27 May 2013 § Leave a comment

noi suntem женщины одиночки şi creştem şi înflorim şi dezvoltăm în ceea ce credem mai mult, ceea ce va scoate viitorul la un nivel mai bun, ceea ce na va face fericite şi mai puţin singure – noi. noi ne creştem, ne înflorim, ne dezvoltăm.

ar putea fi bărbaţi care ar scri pe pereţi şi bârne de lemn că fiecare lacrimă şi suspin al nostru va fi răsplătit de bărbaţii care ne-au cauzat aceste stări, cu câte un bănuţ. atunci, dragul meu bărbat melancolic-sentimental-idiot-visător, ţi-aş spune că nu ar ajunge banii de pe tot pământul ca să fim răsplătite.

tu te gândeşti la sfârşituri şi eu mă gândesc la lucruri frumoase care se întâmplă la mijloc de relaţii, chiar dacă tu nici măcar nu îmi spui de noi. secret. deconpistări. băi nu-i aşa cuvânt. deconspirări, poşla tî so svoimi pistări!

acolo unde noi vrem să plecăm este doar sade pe rafturi şi goya pe pereţi, pentru că şi tu şi eu suntem aşa. secret.

oamenii caută drumuri pe la cimitire. eu dacă m-aş duce în altă ţară nu aş căuta cimitire. nu?

noi am trecut pe lîngă o casă din care paremise se auzea hotel california şi eu mi-am dorit să mai stăm să mai ascultăm. eu am să-ţi dedic acest cântec ţie.

eu aş vrea ca tu de fiecare dată când te întinzi spre mine, să mă inspiri. pentru că eu nu degeaba cheltui creme, nu? secret.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading женщины одиночки at Margantzovka's Blog.

meta

