без мозгов и без гордости

4 June 2013 § 1 Comment

mi-a fuma una din ţigările celea de la care atît de tare mi-e greaţă, pentru că simt că mai greaţă nu-mi poate fi

durere în piept. durere de aceea de la безысходность şi de la temeri prea mari.

molii în stomac care flutură şi simţi că-ţi întorc stomacul pe dos.

regrete. cuvinte uitate. priviri vinovate.

eu aş putea să mă gândesc încă mult timp la mâinile tale în jurul gâtului meu, dar realizez că fluturii de atunci au fost înlocuiţi cu molii de emoţii mult prea comune, multe prea bizare.

§ One Response to без мозгов и без гордости

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading без мозгов и без гордости at Margantzovka's Blog.

meta

