feedback

28 June 2013 § 4 Comments

eu am să chem toate fetele
ca să plângem
despre toţi băieţii şi toate obsesiile.

şi apoi noi o să ne îmbătăm
foarte tare
despre toţi băieţii şi toate obsesiile.

şi apoi noi o să dansăm
cu gândul
la toţi băieţii şi toate obsesiile.

pentru că uneori te simţi inutil şi irelevant în toate lumile în care îţi doreşti să pari relevantă şi utilă.

şi nu prea are importanţă că duci lipsă acută de oameni, că nu îţi iese cum ar trebui, că nu este la tine ca la oameni.

şi cum a scris apostu, uneori ar trebui să simţi şi altfel de durere decât acea de suflet, acea care ţine de stare concenaia a organismului.

tu eşti minunat.

eu sunt indecisă, pentru că eu aşa sunt mereu. şi dacă am să plec, am să-ţi spun şi tu ai să-mi spui. iar dacă nu, eu am sa plec – numai că mai tîrziu.

§ 4 Responses to feedback

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading feedback at Margantzovka's Blog.

meta

