şi fagi şi mure şi nebune. şi noi!

3 August 2013 § Leave a comment

eu mi-aş dori ca noi doi să existăm şi nimeni să nu mai existe pe lângă noi. (nici moniţe pe care eu să fiu geloasă)

să nu existe planuri, prejudecăţi, ruşini, logici.

să existăm doar noi doi şi eu să îţi vorbesc cât de mult te vreau.

cât de mult te vreau lângă mine

cât de mult te vreau să te uiţi la mine

cât de mult te vreau să mă atingi

cât de mult te vreau liber în mişcări şi fapte şi cuvinte şi priviri

cât de mult te vreau

cât de mult vreau să-ţi spun ce simt

cât de mult te vreau alături de mine pe un acoperiş stricat, pe nişte ţoluri vechi, în genunchi şi uitându-ne ochi în ochi şi făcând dragoste cu suflete şi zâmbete şi tăceri.

şi eu, de fapt, vreau ca tu să-mi spui că iubire şi iubiri nu există, că toate aceste definiţii sunt inutile despre ceea ce simţi tu pentru sufletul şi zâmbetul şi tăcerea mea.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading şi fagi şi mure şi nebune. şi noi! at Margantzovka's Blog.

meta

