să fii mare

25 August 2013 § 4 Comments

dacă ar fi să-ţi scriu scrisori de dragoste, mi-aş dori mult de tot să te văd citindu-le

dacă ar fi să-ţi spun ceva – aceea, ţi-aş ţipa din toate puterile şi ţi-aş zîmbi frumos printre lacrimi

chiar dacă mi-aş dori să ştiu ce simţi pentru mine, te-aş provoca la cuvinte şi priviri vinovate, cum faci tu cu mine.

dar vezi, eu nu am scris scrisori niciodată şi nu am spus te iubesc demult

dar vezi, pe mine mă doare glasul şi lacrimi nu mai am

dacă ar fi să aleg ce să fiu, aş fi mare. tu m-ai iubi necontenit, iar eu te-aş cuprinde în fiecare vară.

eu aş accepta să fiu mare. să fiu mereu acolo, pentru tine, iar tu să-mi vii să mă vezi din când în când, o dată-n an.

iar eu vreau ca tu să încerci să uiţi cât eu am fost de naivă şi jalnică, când tu îmi vorbeai despre filme horror şi te uitai la mine în ochi, iar eu zâmbeam jalnic şi naiv gândindu-mă cît eşti de minunat şi frumos.

§ 4 Responses to să fii mare

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading să fii mare at Margantzovka's Blog.

meta

