mama

15 September 2013 § 2 Comments

mama întotdeauna mă învăţa să mă îmbrac călduros, să-mi pun căciulă în cap. şi eu desigur rar când o ascultam. acum de fiecare dată când mă doare gâtul, mă gândesc când mi-a fost frig şi de ce nu m-am îmbrăcat cu ciorapi mai de lână. de fapt, asta mă învaţă şi acum şi îmi aminteşte cât ea era de dreaptă şi mie îmi vine să mănânc o kilă de usturoi.

mama întotdeauna mă învăţa să-l sun pe tata şi să-l întreb cum cu sănătatea. pahodu şi pe tata acolo cineva îl învăţa să mă sune şi să mă întrebe cum cu sănătatea şi cum învăţ la şcoală, pentru că alte lucruri жизненно важные el nu mă întreba.

mama întotdeauna îmi spune să nu fumez. şi de fiecare dată când ies la balcon, îmi aruncă un palton în cap, ca să nu răcesc.

mama niciodată nu m-a învăţat să mă iubesc, sau nu mi-a spus cum trebuie să mă odihnesc sau cât de multe lucruri trebuie să ştiu. nu, mama nu îmi vorbea că e frumos la mare, sau că la teatru trebuie să taci. nu. mama mă ducea în fiecare an la mare, în fiecare lună la teatru şi de fiecare dată când plecăm undeva mă târîie pe la muzee.

§ 2 Responses to mama

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading mama at Margantzovka's Blog.

meta

